Gå til innhold

11 500 kr for bleier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bladde igjennom F&B og fant noen som mente at ved å bruke tøybleier sparte de 18 000 kr for to barn. Og at det hadde kostet dem ca 5000 kr å investere i tøybleier og tilbehør. Siden de sparte 18 000 kr må vi jo plusse på de 5000 kr som er engangsutgift (ellers ville de ikke spart så mye som 18 000 kr totalt) og står da med 23 000 kr for to barn og altså 11 500 kr for ett barn. Og jeg får nå ikke det til å gå opp. Regnet kjapt over det og kom frem til at våres barn har kostet (kommer til å koste oss) ca 5500-6000 kr i bleier hver og ikke 11 500 kr hver! Lurer på hvordan de klarte å komme frem til en så høy sum jeg? Dere som bruker tøybleier og har regnet ut hvor mye dere sparer, hvilket mattestykke setter dere egentlig opp? Bare lurer litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan du regner, men jeg kommer til at snuppas bleiebruk har kostet oss over 10 000kr.

Tar utgangspunkt i at en bleiepakke koster 50 kr, første året regner jeg med at v brukte ca 2 pakker i uka = 5200kr

De to neste årene bruker hun ca 1 pakke i uka = 5200kr

Skrevet

de har vel allerede trekkt fra de 5000 når de kommer oppi 18000, dvs 9000 pr barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...