juzza Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Har nå blødd i 8 dager etter SA. Det er nå så vidt det kommer blod. Heldigvis! Men jeg lurer på når man kan begynne å prøve igjen? Med tanke på infeksjoner.. Ca. når kommer EL igjen? Kan man kjøpe EL-tester å prøve å finne EL etter SA? Vil komme igang så snart jeg kan.
ambumamma Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 jg hadde el 14 dager etter sa og ble gravid igjen med engang. det endte i en ma da, men hvertfall. man kan bli gravid igjen med en gang:-) legen sa det bare var å sette igang, så lykke til:-)
juzza Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Var det 14 dager etter første blødning? Som etter en mens?
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Ja jeg vil tro det Marsbaby, mista selv på mandag, så begynner å telle fra dagen jeg begynte å blø, altså 5. Var du langt på vei eller?
april d. Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Marsbaby, Bra at du begynner å komme deg igjen etter at du mistet! Jeg hadde en SA i februar, og det tok hele 7 uker før mensen kom tilbake. Jeg klarte ikke å kjenne EL i det hele tatt før den kom, selv om det alltid var tydelig før SA'en. Legen vår ba oss vente med å prøve igjen til etter at mensen hadde kommet for at livmoren skulle få styrket seg igjen, så vi gjorde det. Jeg har aldri brukt EL-tester, men det kan du sikkert prøve. Lykke til! Jeg håper det blir blinkskudd ved første forsøk!
Tasselur Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Tok sju uker på meg også etter exu, fikk tr på besøk i dag. Tror ikke jeg kjente el, men vi prøvde likevel. Ser ikke ut til at det klaffa for oss 1pp etter exu... Legen sa det bare var å prøve i vei uten en mens imellom. Lykke til!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 De gangëne jeg har mistet har jeg fått besked om å vente minst en mens før man beg å prøve igjen! bare for og få alt på plass sånn tålig igjen sa de!
juzza Skrevet 11. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2007 Okei. Har ikke blødd idag, så regner med jeg er ferdig. Var i uke 8 når je mistet..
liten frøken ventes i mai:) Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Var nettopp hos legen grunnet en sa, og da jeg spurte om når vi kunne prøve igjen, var svaret: I dag om dere vil:) Mistet tidlig i uke 6 da, så det er muligens ulik ut fra hvor langt en hadde kommet. Men tror at så lenge en har sluttet å blø er det bare å sette i gang og kose seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå