Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 *kjempestolt* har sovet nesten hele natten :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Jeg har forresten byttet nick.. Guess you know who ;-) Lillemor er mye bedre etter *du vet hva* men har sutret litt i dag :-\ Hva blir det til i helgen, får du kastet ut x?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 noe galt med msn din i dag snupps?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 jeg er trøtt for det da.. Isaac har ikke vært i bhg i dag,, :-\
Twig Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Aaah.. det er deg jaa Uff, bra ting blir bedre med ho nå Jess, bare venter på om bilen blir fikset.. skulle egentlig kommet i går, men bilen kokte over mange ganger :S
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2007 håper alt går i orden så det blir litt quality time, hihi..
Twig Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Haha, ikke sant ) blir kanskje fest i kveld vesla skal snart til mormor her, så det blir rart å ha kåken for seg selv
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2007 Isaac og jeg var og handlet armbånd til lillemor i dag som hun skal få av han til dåpen.. han valgte så klart det dyreste barnearmbåndet, hehe.. Men jeg var enig med han i at det var det fineste de hadde der. Kostet ca 700 :-\ men men... får håpe hun liker det når hun blir eldre også så det blir brukt, hehe..
Twig Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Oj, det var jaggu en god pris ) Hehe.. gutten har smak =))
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2007 Vi skal kanskje på fest imorgen.. dvs. jeg kommer nok til å bare ta en liten tur, er så utrolig sliten for tiden.. men det er innflyttningsfest hos broren min så jeg vil liksom gå også. Litt skummelt å dra fra lillemor da, men moren min har mye erfaring med den "situasjonen" vesla er i nå fra vi var barn så jeg tenker jeg får dra en times tid ihvertfall.. er uansett kort vei om noe skulle skje.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2007 Ja de kostet vel fra 300-700, så.. hehe.. han hadde handlet øredobber til meg på bursdagen min og blakket faren sin på det, hehe..
Twig Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 Jaa, det går nok så fint skal du se ) ta deg en tur og kooos deg! )
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 10. august 2007 Ja kjære, han elsker jo lillesøsteren sin over alt på jord.. kan jo ikke komme der med et armbånd til 300 da, hihi.. Jeg tenkte litt praktisk da at det med helt hvite hjerter hadde vært mest praktisk og ville gått til alt, men han valgte et med hvite og noen med sånne roseemaljerte hjerter annenhver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå