Gå til innhold

Nita@ & firkløveret

Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heii.. hvordan er det med deg??

Jeg har fulgt dine fotspor her og byttet nick..

Kanskje på tide etter snart 3 år..

Klems fra Isaac's mamma

Er magen grei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt*

Skrevet

Hei :o)

Joda, det tusler og går her. Har ikke fått starte i jobb enda da. Magen krangler enda, så legen mente jeg burde inn til runde 2 med undersøkelser siden de ikke blir enige om diagnosen.

Har måtte opp i medisindose igjen :o( Noe som resulterer i at jeg "tar inn like mye vann som Titanic" :o)

Føler meg nesten høygravid igjen :o) Men smertene ble litt mildere etter at dem nappa ut blindtarmen min da. Så noe lå nok der.

Litt lei av å gå hjemme kan en si. Må på omskolering da, og det gleder meg meg faktisk til. Nytter ikke å kjøre lastebil når en må ha en do tilgjengelig på kort varsel :o) Vurderte utedo på hjul bak lastebilen men mannen min mente det ble upraktisk gitt!

Kan ikke gå på maksdose av disse tablettene mere enn 6-8 uker av gangen da, så regner meg jeg må bytte etterhvert.

Men hvordan går det med deg? Hvordan har du det etter fødselen? Synes du formen din har kommet seg litt eller? (håper inderlig ikke jeg husker feil person nå :o)

Klem

Skrevet

hehe, du husker helt rett :-)

Jeg har vært litt opp og ned, men føler vel at det går riktig vei..

Tar en dag av gangen og har begynt å få såpass med krefter at jeg gjerne tusler en liten tur i byen en gang i uken. Blir ganske slått ut etterpå, men jeg føler at jeg må passe litt på den psykiske helsen også.. Man blir litt koko av å bare ligge inne såå lenge.

Men regner med at det går bedre etterhvert..

Nå tar jo puppestyret en del krefter også, så jeg får se hvor lenge jeg holder det ut..

Pappsen er jo hjemme og tar seg av alt annet da.

Skrevet

Ja ammer du så tar jo det en del energi fra deg også! Og det tar jo tid å komme seg ovenpå etter svangerskapet også!

Så godt at du merker litt bedring da. Litt er jo bedre en ikkeno.

Skjønner godt den sosiale biten. Jeg kunne ikke reise ut av huset i perioder og synes det var ille nok, selv om det kanskje bare var 1-2 uker. En trenger å få litt påfyll fra andre mennesker. Snakke med folk.

Var det i april du fødte jenta di? Mener det var like etter jeg hadde kommet hjem fra sykehuset første turen? Hukommelsen er som du skjønner like dårlig. Finnes nok ikke piller for den nei :o) Synd :o)

Skrevet

25. mai.. :-)

hukommelsen her er også helt på bærtur, hehe..

Jeg har mange sånne *tren opp hukommelsen* bøker, men jeg husker ikke hvor de er, hihi..

Skrevet

Bomma bare litt da :o)

Trenger mere en bøker tror jeg. For jeg kommer aldri til å huske å lese de. Må ha en dvd slik at mannen min kan sette den på en gang han husker det *hi hi*

Er vel det første som svikter med alderen har jeg hørt, så jeg får skylde på det. Nærmer meg jo fort 40 tallet (huff) så da har jeg "grunn" til å røre litt he he

Skrevet

hoho, jeg skylder på ammetåken inntil videre, hehe.. men jeg vet ikke helt.. hvor lenge etter fødselen kan man skylde på den?, hihi..

Skrevet

Hi hi.. Ammetåke er lurt! :)

Kan den duge så lenge det er melk i puppen? For i så fall er jeg berga enda!

Skrevet

hehe, ja, kanskje det :-)

Jeg får håpe det varer og rekker før det går tomt denne gangen da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...