Gå til innhold

de med store mager....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de alltid "høyt" symfysemål? Altså høyere enn den røde streken? Eller kan man ha kjeempe stor mage og vanlig symfysemål..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ligget over det grønne feltet hele tiden, er i uke 33 nå og nå har det begynt å jevne seg litt ut. Men selv om jeg har ligget over hele tiden syns jeg ikke at jeg fikk stor mage tidlig, men nå er den ganske stor! Min mor sa til meg at jeg er større nå enn hun var da hun fødte tvillinger som kom på termin..

Skrevet

Vel, nå er ikke jeg en av de som blir kalt for "stor mage".. jeg tror jeg er liten til å være 33uker på vei (får høre det HELE tiden i allefall når jeg sier hvor lenge det er igjen) og jeg har ikke ligget på den røde streken før nå. Har ligget høyere hele veien frem til da hun målte på tirsdag (nå ligger jeg nemlig på den røde streken). Ligget helt på kanten av det grønne.

Så hvis de med store mager skulle hatt høyt SF mål, så burde jo jeg vært under den røde streken.

Skrevet

Eg har stor mage, høgt sf-mål og ventar stor baby :o)

Skrevet

Jeg har ikke veldig stor mage men fortsatt veldig høy selv om hodet er godt festet og har vært det lenge. Har gått opp ca 10 kg, nå tre dager til termin. Magen har liksom aldri sunket. Babyen er litt større enn gjennomsnittet (hodet) og symfyse-fundusmålet er helt oppe under den grønne grensen. Det er ikke for mye fostervann heller. Jeg har konkludert med at det er en lang baby :)

Skrevet

Jeg tror jeg har en passe stor mage , men symf.målet mitt ligger godt under streken. Bruker å føde ganske store barn (ca 3,7 TIL 4+kilo), og de bruker å kommentere at disse store ungene kommer ut av den lille magen. Tror denne ungen blir rundt 3,8 jeg , har en følelse av det.

Skrevet

jeg har stor mage,er i uke 34+3 og har ligget litt over streken hele veien,skal på ekstra ultralyd neste uke for å se

Skrevet

Jeg har ikke stor mage, men symf målet langt utenfor normalen..uke 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...