Marianne87 Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Hva ligger symfysemålet deres på rundt uke 30? håper på svar=) litt usikkert på hva som er mest normalt
StineMor_2007_ Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 jeg er i uke 31+3 og symfysemålet er på 29
velsignet med to Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Jeg var på kontroll i går, 31+6 og da var SF målet 32 cm.
Marianne87 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 har dere fått noe svar på hvordan dette er i forhold til "normalen"?
Ranveig R Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Begynnelsen av veke 29 - 31cm. Ganske høgt, er over normalområdet. Stressar ikkje med det, har fulgt kurven heilt fint, og veit at eg ventar stor baby )
prima donna Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 31+4 og mitt symfysemål er 28. PS: den røde streken som viser kurven på symfyse-fundusmål på det grønne gravide-skjema (helsekort for gravide) er gjennomsnittet, innenfor det grønne feltet er normalen, dvs normalen for uke 30 er alt mellom ca 25 og ca 31
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Kikk på helsekortet ditt så ser du hvordan du ligger an:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå