Gå til innhold

Herregud hun bestemoren ser ikke helt god ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=174639

stakkars jente sier jeg...

og bestemoren sier at hun ikke er skyldig i drapstiltalen......

hun burde passet bedre på barnebarnet og ha litt mere vett i topplokket at ikke Ellie kom i nærheten av en fremmed hun da....

hadde det kanskje vært en annen rase hadde det kanskje gått bra, men en pitbullterrier sier jo seg selv at det ikke går bra......

og den var ulovlig innført også det sier jo sitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at den hadde gått til angrep på en mann tidligere tyder jo også på at jenta ikke skulle vært i nærheten av bikkja!! Tror ikke som mor jeg ville latt ungen min være der uansett manko på barnevakt...

Skrevet

Greit at det er en del tvilsomme ting i denne saken, men tror ikke utseende på bestemoren har så mye med hvordan hun er å gjøre.

Tror nok en hver av oss hadde dett herjet ut etter at barnebarnet vårt hadde blitt drept av hund, og vi hadde blitt anklaget.

En pitbullterrier kan nok bli verdens beste kosehund om den bare har riktige eiere, men i feil hender blir den en drapsmaskin. Hunder blir som eierene sine. Så klart de har innstinkt, men de må jo læres opp til endten å bli tam, eller vill, sånn er det egentlig med alle hunder. En shefer (usikker på skrivemåten) kan jo også bli en drapsmaskin, men den er jo også en ypperlig familie hund om den blir oppdratt rett.

Onkelen til denne jenta viste at hunden var farlig, så han burde holdt hunden borte fra jenta. Barn er uomtenksomme når det gjelder dyr, ja når det gjelder det meste, men onkelen burde visst bedre.

Skrevet

hadde sett, ikke hadde dett, skal det stå.. gikk litt fort her..

Skrevet

Enig i at hunder tar etter eierne, men pitbullterrier er kjent for å være ekstremt aggresive og impulsive. Uansett hvor bra de blir trent opp er det STOR risiko for at de angriper uten grunn. Det er derfor de er ulovlige i mange land....

Skrevet

bestemora har det jo ikkj ehelt godt på det bilde da... ser vell ut som ho grin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...