Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 hei! jeg har kjøpt en brukt vogn, Trolle 2000 modell, den er kun brukt til ett barn og er kjempe fin, men den mangler regntrekk. Og jeg aner ikke hvor jeg får tak i regntrekk som passer. finnes det noe "universal"trekk man får kjøpt noen plass ? evt noen som vet hvor ?
Gjest Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 De har som regel universal regntrekk på de fleste babybutikker. Jeg kjøpte et regntrekk på rema 1000 av alle ting, funka kjempe bra og halve prisen av det babybutikker tar..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 så kjekt =) jeg får vel bare holde øynene åpne! så det du kjøpte passet til vognen din altså ? så jeg slipper å drasse med meg en tom vogn for å prøve trekk.. ? =) takk for svar!
Gjest Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Ja men husk det er forskjellige trekk for joggevogner og vanlig bagvogner, så følg med hva du kjøper,hehe... Ikke alltid lett å få med seg hva man kjøper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå