Gå til innhold

Denne baggen igjen da dere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Venter nr 2 om 8 uker, og har ikke begynt å tenke på sykehusbaggen enda. Når pakker dere den? Klarer ikke komme på når jeg pakket den sist gang! Hm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang pakka eg den tidlig. Andre gang pakka eg den når eg kjente første opnings rie. Denne gang vil eg ha den pakka ca 5 uker før. Da eg må rett inn ved første rie og overvåkes denne gang. Blødde ukontrolert etter nr to, så eg må ligge lenge denne gang.

 

Men, dersom du skulle glemme noe, eller ikkje ha den pakka før du må dra i all hast, så er det vel noen som kan gjøre det for deg...

Skrevet

Sist pakka jeg den 20 min før jeg dro til sykehuset.

Nå har jeg 20 dager til termin og har begynt å tenke på at jeg skal pakke den:)

Du har god tid

Gjest Ut på tur
Skrevet

5 dager til termin.

Har pakka ned nisten og energidrikken for den trenger jeg jo ikke til daglig.

Babytøuet er også i baggen

Og så har vi funnet frem det meste av fotoapparat som skal med og en mobil lader.

Klærne går litt ut og inn av baggen for de bruker jeg jo...

Skrevet

Takk for svar! Synes bare alle skriver så fint om at de har baggen klar her inne i mange mnd før termin;) Sist gang hadde jeg styrtfødsel, så bør vel satse på å ha den nogenlunde klar når vi må dra... Men ei uke før termin holder nok i massevis vil jeg tro:)

Skrevet

Tror man tar ting litt mer på sparket andre gangen:)hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...