Gå til innhold

Haster! Kan dette være vannet som har gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er litt flaut men jeg er litt usikker på om jeg lekker fostervann eller om det er noe annet. Jeg er i uke 27, det er jo litt tidlig, men man vet jo aldri. Det kom ganske mye ut, men ikke på en gang …jeg satt kanskje 10 min på do. Hvordan ser fostervann ut og hvordan kjennes det? Trenger rask svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fostervannet et som regel blankt men,kan være litt gulaktig å d lukter søtt av d.

Gjest Ut på tur
Skrevet

er du usikker så kontakt JM/Lege eller føden.

Tenk om vi sier det er noe annet og så er det fostervann....

Skrevet

Kontakt føden ja... Søstera mi mista fostevannet slik. Eller ho lekket det ut. Ho blei bare litt og litt våt. Ho trudde ho tissa på seg... Kan være farlig å gå lenge uten fostervann!!!!

Skrevet

Hva hvis det kom litt avføring med vannet? Fremdeles grunn til bekymring? Jeg kjenner spark og

Skrevet

Ring og snakk med føden, de vet mye bedre enn oss her inne:)

Lykke til

Skrevet

hei igjen! har ringt føden. JM mente jeg bør ringe tilbake hvis det kommer mer vann ut. Nå har det gått ca 3 timer siden det skjedde. kjenner at baby snur seg inne der og det har ikke kommet mer vann ut. vet ikke hva jeg skal gjøre. Burde vel ikke være avføring hvis det var vannet som har gått??eller?

Gjest Ut på tur
Skrevet

Det kan være avføring i fostervannet, skjer gjerne om ungen blir veldig stresset. Men da skal den ikke ligge i det lenger. Men det regner jeg med du informerte føden om. Er du fortsatt usikker så ring en gang til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...