selfangerkjerringa Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 her er enda et spor *knis* blir du irritert av all denne scrollinga? hihihi.... bare fortsett! Det ER fornuft her et sted, bare ha tålmodighet! tamtiramtamtei fortsatt med? snaaaaaaaart der nå.... trallalallalaaaa okei nå greier jeg ikke holde på sånn lenger... imorra poster jeg syltetøy til deg og smekker. Seint men godt... antar knotten ikke har slutte å sikle enda.
mayaya Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg scroller ikke, jeg bruker spaceknappen sjø, da går det fortere :-D Jeg skal sjekke postkassa mi tre ganger daglig fra nå av! Som om postmannen kommer tre ganger daglig.. Eller ukentlig.. hah! forresten, jeg har sett sporet på småtroll, ja.... :-p
selfangerkjerringa Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 så du ER her likevel altså? Trodde ikke du kom på før ikveld jeg... hehe... sender et glass av rips+solbær+jordbær+vanilje+nellik-syltetøyet forresten. Det er knallgodt!
mayaya Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Du er verdens beste, ka-plæsh!!!! :-D Det var forresten i går jeg var opptatt på dagtid... *snakker om å følge med* *fnis*
selfangerkjerringa Skrevet 11. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2007 Hei, søta! Innom i full fart for å si at syltetøyet blir sendt på mandag. Rakk ikke innom posten idag. Men stopper atlså innom posten på mandag på vei til flyet for å sende det til deg søtt syltetøy til søte mayaya! Ha en fortsatt fin lørdagskveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå