90210 Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Huff nei nå har jeg virkelig gjort det! Testa i natt og jeg har ikke IKM før i morgen.. Men var så spent at jeg kunne ikke la være.. :-S Hehe OG testen var jo selvfølgelig negativ da.. Er jo fortsatt håp siden jeg ikke har ikm før i morgen... I dag kjenner jeg en smule mensmurringer og har løs mage... Får håpe dette skyldes en eventuell graviditet og IKKE mens!! Men det var altså den siste testen, hmm Men bestiller en CB fra babyornot i dag så da er den vel her rundt tirsdag eller onsdag.. det er vel passende tid å teste? På tirsdag er jeg 4 dager over... Men med min flaks kommer vel TR rett etter jeg har klikket på "BESTILL" på babyornot... hmmm
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Håpet er der fortsatt ja. Hvilken test brukte du?
Dotten Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 He, he. Du får kjøpe opp et lite lager, så du har liggende, men du skal heller se at mensen ikke kommer, og flestepartene av testene du kjøper, får du ikke bruk for Lykke til!
90210 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Tryne: jeg brukte strips fra babyornot.no Men tror jeg skal kjøpe enten CB digital eller vanlig CB nå.. er litt usikker på hvilken av dem jeg skal bestille? Har jo brukt så mye penger på tester nå at det smarteste ville vel vert å kjøpe den CB testen som viser et + tegn om en er gravid, for den er jo billigere, men er den like sikker som den digitale???
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Dersom du altså fikk negativ på de andre så ville jeg prøvd en av CB sine ja, de kan du jo av og til få pos 3 dager før IKM. Alle tester skal være like sikkre
Måånestråle Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Hvis TR dukker opp rett etter at du har bestilt tester, så har du i alle fall testene liggende klare til neste IKM Og hvis TR ikke dukker opp, så er det jo bare å teste og teste :) Krysser fingrene for deg!
90210 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2007 Jeg fant 2 gamle tester i skuffa som jeg ikke visste jeg hadde en gang, de er nok fra sist pp tror jeg... Tok den ene i går kveld - negativ.. Tok så den andre i dag tidlig med morgen urin (1 dag over ikm) men den var negativ, så nå begynner jeg å tvile her.. Nå er jeg jo over IKM og får bare negative tester!
2939151 Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Ja da er vi to. Testet i går kveld- negativ. Testet i dag tidlig - negativ. Jeg er en dag over ikm jeg og, men ikke si at det ikke er håp da :/ har vel ikke fått besøk av tanta du heller så vi får bare håpe hun har gått seg bort og ikke kommer tilbake på en stund..
90210 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. august 2007 hehe ja det er jo fortsatt håp så lenge tanta ikke er kommet, men blir bare så frustrert over alle de negative testene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå