Gå til innhold

i dag har jeg kjøpt meg barnevogn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare få skryte litt

det ble en quinny freestyle - på tilbud!! de hadde åpnet en ny butikk, og hadde noen gode tilbud, måtte bare slå til da =) hadde egentlig lyst på en rød, men siden vi venter en gutt, kjøpte jeg svart.

nå er det bare sengen vi mangler, og litt små ting til bebisen, så er det meste i hus. kommer sikkert på flere ting vi trenger etterhvert, men foreløpig har jeg kontroll, føler jeg. deilig =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal også kjøpe denne vogna. Hvor mye kostet den? Og hvor kjøpte du den?

Skrevet

den kostet 4700-, med lammeskinn, og det var på Åsane i Bergen, på barnets hus. Nå vet jeg ikke om alle barnets hus-butikker har dette tilbudet, men i Åsane var det i allefall det

er bare så stolt =) den er kjempestillig

Skrevet

Gratulerer så mye!!

3 eller 4 hjul?

Skrevet

takk, takk =)

3 hjul, selv om jeg var litt skeptisk til å begynne med, er litt tradisjonell av meg, men jeg venner meg nok til det =)

Skrevet

Ja.. Har sett på den jeg også, og regner med at det faller på den. Men må vente å se at det er bare en der inne først.. Hehe.. ;)

Nesehjulet er låsbart ja?

Skrevet

Jeg har også kjøpt vogn i dag.. En emmaljunga edge duo.. Litt mere tradisjonell jeg da..

Og her er det litt snø på vinteren så da må man ha ei vogn man kan bruke overalt..

Skrevet

Gratulerer så mye til deg også Torisve. :)

Men er en 3 hjuling med låsbart nesehjul vanskelig på vinteren?

Skrevet

me har også kjøpt vogn, emmaljunga egde duo.me bur på vestlandet med regn og slaps og da tenke me at en vogn med 4 hjul er bra.

hadde også lyst på quinny ,men med det været som er her, ( alle 4 årstidene ¨på en dag) så gikk me for en tradisjonell vogn:)

Skrevet

Hei!

Har Quinny freestyle selv. Han er 18 mnd nå og sitter fortsatt så han ser meg i vogna. Grunnen til dette er at når jeg snur sportsdelen og han skal legge seg, og ikke er helt fornøyd m det. Sparker han seg opp i vogna så hode kommer helt opp i halesja - og da velter vogna.

Kjedelig! Ikke no prob når sportsdelen står forover altså.

Ellers veldig fornøyd m vogna....

Skrevet

Klarer han å sparke seg så høyt opp med selene på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...