Gå til innhold

Hvor langt har dere kommet med fredagsvasken i dag da jenter?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er treeeg i dag,har kun vasket badet og tørket støv,ryddet og brettet\lagt inn klær i skapene.

Tar lang tid når man har en ettåring hengede i beina hele tiden:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Lurer på om jeg skal overtale herren i huset til å ta seg et par koner til, så slipper jeg å ta alt, hihi....

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Fredagsvasken???

Åneidu.. her ryddes det hver dag...

Skrevet

hehe ryddes hver dag her også gitt,slipper ikke unna.

men hver fredag er det stor rengjøring.bytte av sengetøy o.l:)

gldeder meg til å bli ferdig:)

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

sånn hadde vi det før og.. men vesla sover i sengen vår.. vi har måttet skifte hver dag i det siste.. for det er jo så KOSELIG Å GULPE!

Skrevet

Har ikke gjort noe i huset enda. Har vært på tilvenning med lillegutt i barnehagen, og gikk ikke hjem da han skulle være dær alene. Ble så jeg dro i butikker istede.

Kommer til å gå over gulvet og tørke støv. + henge opp/brette sammen klær.

Skrevet

nesten ferdig:O)

mangler bare å brette klær!

Har vaska badet, rydda og vaska gulvene, rydda ut og inn igjen i oppvaskmaskinen...rydda og vaska benkene på kjøkkenet, hengt opp klær, satt på nye klær.. rydda og vaska ganga, og lagd ferdig middagen!

jah... skal bare brette dunken med klær, så er det heeeelg:o)

Skrevet

OH SHIT e de fredag i dag alt :-) *he he*

Vel jeg har vasket meg selv, badet lille gutt - Thats it :-).

Ammet masse da tar litt tid det her i huset.

Skrevet

Prøver å komme i gang... Det er bare å ta over badet og gulvene + å brette resten av tøyet.

Rydder jo ellers hver dag...

Men det frister som regel mer å sette seg på nettet for å ta en "pause" (som varer i en evighet! )

Skrevet

Kun vasket klær, og det flyter over med klesvask enda.. venter på nesten maskin:)

Tok nesten all oppvasken i maskinen også, men så kom det et ekkelt saksedyr, og da forsvant jeg fra kjøkkenet. Takler ikke slike insekter!!

Ser ikke ut her da, skal vaske og rydde stua i kveld når ungene har lagt seg. Resten får jeg ta litt etter litt...

Håper virkelig vi ikke får uventet besøk, da tror jeg de får sjokk:P

Skrevet

hæ vaske nei det har jeg ikke gjort i dag. desuten skulle tatt seg ut å vaske badet her ja. er jo ikke ferdig enda med å pusse det opp jo.

Skrevet

Regner med at hushjelpen (les hunden min) har gjort rent hele leiligheten når jeg kommer hjem fra jobb....YEAH RIGHT!!!

Skrevet

å søren jeg glemte jo, vent litt vaskebøtte med såpevann, dyppe knerten oppi , sånn kryp i vei og skure gulvet for mamma nå da.

Skrevet

Haha, fredagsvask? Joda... Nå skal du høre.... Det ble vasket litt på mandag, tirsdag og onsdag... Men ikke i går. I dag skal vi ut etter jobb og Soff blir hentet av mommo i barnehagen, så det blir nok litt lørdagsrydding også.

Men vi har nå en gang fulle jobber begge to, og må da ta til takke med litt småplukk midt i uka, og ta en sjau enten lørdag eller søndag!

Skrevet

har vaska/støvsuga 1 gang over kjøkken/stue/gang(dvs gubben har støvsugd, jeg har bare sopa sammen med moppen havregryn,mel,brødsmuler,middagsrester og sånnt på kjøkkengulvet)

Så har jeg bakt 2 kaker, 24 rundstykker, 1 brød, vaska og tømt oppvaskmaskina, vaska 1 maskin med klær, skal snart å henge den opp. Etterpå skal jeg vaske over gulvene i kjøkken,stue og gangen. Kanskje skifte på senga vår og hive på en maskin med klær til. Og vi skal pynte en masjipankake og rydde litt i huset ellers.

Må ikke tro jeg styrer like mye hver fredag, vi skal ha kake selskap i ettermiddag. Må se litt ordentlig ut da.

Skrevet

fredagsvask??? her vasser vi i møkk til anklene....;-)

Jobber jeg, så har ikke tid til noen fredagsvask, blir litt hipp som happ i løpet av uka her.

Skrevet

Fredagsvasken?

Nei, den er utryddet her..

Mannen tar seg av den biten.. tror han gjorde det i går også pleier han å ta en runde søndag eller mandag tror jeg.

Fredagen er hellig.

Skrevet

Fredagsvask????

Hva betyr det?

*leter febrilsk i fremmedordboka*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...