Gå til innhold

Noen som har Quinny vogn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har denne Quinny Freestyle 3XL Comfort (langt navn..) og bruker Dreami baggen til min 4 mnd gammel baby enda. Men lurer på om jeg snart må bytte til denne sitte/sportsdelen. Hun er jo full lengde i baggen og det ser ut som hun har det trangt stakkars.

Noen som har erfaring med når man bør bytte og hvordan man da har ordet det med lammeskinn/pose osv? Man kan jo legge ryggen helt ned, så det går vel kanskje bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør ikke noe om det er litt trangt..

Om ikke hun klager veldig og protesterer så ville jeg brukt den litt til.

Prøv og drøy en mnd.eller to og gå over til sportsdelen da..

Vi har den samme vognen.. Storebror har brukt den som sportsvogn og lillemor har den nå med bag.

Vi kommer til å kjøpe pose til vognen og flytte henne over i sportsdelen når hun er 5-6-7 mnd tenker jeg. avhengig av hvor lang hun er og hvor kaldt det er.

Skrevet

Jenta mi er 3 mnd og vi har bytta til sportsdelen. Ikke fordi bagen var for liten for snuppa er ganske liten av vekst. Men fordi ho ikke trivdes i bagen. Nå storkoser ho seg i vogna for det er lettere for ho å følge med litt. Vi har lagt babydyne under ho for at det skal være godt og mykt. Som du sier sportsdelen legges helt ned så ingen grunn til at dere ikke kan bytte.

siden ho ikke kan sette seg opp enda fester jeg ho ikke i vogna. Ho ligger løst slik ho gjorde i baggen, men ho er aldri i vogna uten tilsyn da.

Skrevet

Vi gikk over til sportsdelen da gutten vår var 6 måneder. Om våren og sommeren bruker vi en ganske tynn Quinny-pose og om vinteren bruker vi en skinnpose som heter Eisbärchen. Den passer veldig fint oppi. Det dumme med sportsdelen er at det ikke er vindtrekk til, men posene er jo ofte vindtette utenpå da. Og så har vi en vogndyne over der igjen hvis det er ekstra kaldt og for å gjøre det litt lunere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...