Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 I går hentet vi småen tidlig, han var ganske varm i knollen så vi dro på stranden så han fikk tatt seg en dukkert. Han hadde visst ikke spist noe i bhg, men han spiste en halvskive på stranden og litt når han kom hjem. Da han hadde spist sa ham "jeg er syk". Jeg spurte hvordan syk han var og han sa han hadde vondt i hodet.. Så kastet han opp. Etterpå virket han helt fin igjen og i dag har han vært i helt grei form. Han kjedet seg veldig og sa han ville i bhg. Greit nok. Vi kjørte ned og gikk inn og han virket ok. Da alle barna kom inn i garderoben ble det mye støy. Jeg sa hadet og gikk. Plutselig kom han løpende etter meg og gråt sårt og sa han ville hjem og at han hadde vondt i hodet. Jeg tok han med hjem igjen, men følte meg litt dum.. Han hadde jo virket helt fin hjemme og hadde veldig lyst til å gå, men det er jo stille og rolig her hjemme da :-\ mulig litt mye støy i bhg. Han er 2,5 år og har akkurat begynt på storebarnsavdeling.. (har vært der nesten 2 uker og det har gått helt fint). Hva hadde dere gjort? (Jeg er hjemme med lillesøster, så jeg hadde jo uansett ingen planer).
La Perla Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg hadde sikkert gjort som deg. Det er jo godt mulig han ikke var helt i form, men ikke merket det før han kom i barnehagen. Dere er i såfall ikke de første som har opplevd det.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Hehe.. følte meg bare litt dum der jeg stod og skulle levere og endte med å ta han hjem igjen.. Men som jeg skrev så var det jo mye mer støy der enn det det var hjemme .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå