Gå til innhold

REFLEX FLEECESETT TIL KUN 99KR


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan fleecesett? Jeg har nemligen hatt to og ingen av de er brukbar.

Skrevet

Hmm et var grønt og det andre var turkist..kjpte det grønne jeg..så var det seler på buksene..hva var galt med det?

Skrevet

oi, hvor lenge varer det tilbudet?

 

Skrevet

det er ikke det samme som jeg har. Men de jeg har hatt (en todelt uten seler og en hel) var helt ubrukelig. Den todelte var i strl 86 (min bruker 74/80) og den fikk han ikke hodet gjennom glidelåsåpninga, var ikke i nærheten engang. Og den hele dressen er og i strl 86 og den er ALT for lang i kroppen men armene er for kort til han.

Skrevet

Er det kun på babyshop? De har vel ikke babyshop i Bergen, har de??

Skrevet

Regnsettet var ut august måned, fleecesettet var det bare noen få gijen av =)

Skrevet

Hvilken Babyshop var du på? Så du str på de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...