så var vi 4 Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 hvordan fleecesett? Jeg har nemligen hatt to og ingen av de er brukbar.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Hmm et var grønt og det andre var turkist..kjpte det grønne jeg..så var det seler på buksene..hva var galt med det?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 oi, hvor lenge varer det tilbudet?
så var vi 4 Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 det er ikke det samme som jeg har. Men de jeg har hatt (en todelt uten seler og en hel) var helt ubrukelig. Den todelte var i strl 86 (min bruker 74/80) og den fikk han ikke hodet gjennom glidelåsåpninga, var ikke i nærheten engang. Og den hele dressen er og i strl 86 og den er ALT for lang i kroppen men armene er for kort til han.
Stor_smil Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Er det kun på babyshop? De har vel ikke babyshop i Bergen, har de??
Gjest Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Regnsettet var ut august måned, fleecesettet var det bare noen få gijen av =)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Hvilken Babyshop var du på? Så du str på de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå