er det muuulig Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 noen av dere som har brukt den? jeg skal selge en vare på finn.no....og vi har vert enige leenge...jeg har lagt av varen i nesten en mnd for henne....og hun skulle betale på forskudd....i dag......nå mottok jeg mail fra payex at hun vil betale med den.....skjønner godt at det føles mer sikkert for henne.....men er det like sikkert for meg? er en dyr vare...og den er flunke ny.....ikke brukt....!!! ingen feil eller skader på varen......men enn om hun ikke godtar? da har jo hun fått varen og jeg null betaling.....og så får vel hun pengene tilbake da fra payex..... nå sier jo ikke jeg at dette skjer...men tenk om....... tar det vanligvis lang tid fra de mottar vare til jeg får pengene?
er det muuulig Skrevet 10. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2007 ingen som har prøvd dette før?
Gjest Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 jeg har bare kjøpt gjennom payex, og det funka greit! fikk en epost fra payex som sier at X would like to be paid through PayPal. , (med linke for å bekrefte)... og så fikk jeg. This email confirms that you sent a payment for $00 USD to X.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 oi , nå blanda jeg payex med pay pal... bruker pay pal jeg,....
er det muuulig Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 paypal har jeg brukt kjempemye også.....men dette payex synes jeg ikke virker så veldig bra....:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå