ano`num *17.03.10* Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Våknet med et sug i dag jeg også Men ikke direkte på snop. Så jeg dro i butikken og kjøpte meg rundstykker jeg (";) Hjalp godt på det Kjedelig med bare brød hver dag.
lillegull:) Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 jaaa, det lager jeg meg:) takk for tips..
Gjest Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Jeg har lyst på toast.... men har ikke sånn toastjern som jeg vil ha:( Sukk store problemer man har altså
Gjest Ut på tur Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Jeg har nettop laget meg en omelett med bacon, erter og makaroni
Gjest Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Hmmm aldri hørt om ertet i omelett.... er det noe godt da..
lillegull:) Skrevet 10. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2007 sitter rastløs å venter på ostesmørbrød i ovnen nå.. hehe:) så skal jeg ha litt smågodt til dessert og raide tv kanalene i håp om å finne noe å se på skikkelig hjemmehumør i dag kjenner jeg.. det er såå godt å slappe av. hatt tre uker med permisjom snart allerede og ikke hatt ro i ræva et sekund, så er nok kroppen som sier at nå må du slappe av:) hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå