*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Jeg laget nemlig innbydelsene selv. Men det blir langt flere takkekort enn innbydelser og jeg kjenner ikke at jeg orker å gå i gang med takkekort nå. Trenger tips til hvor vi kan bestille fine takkekort.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Vi bestilte takkekort fra kortbutikken.no. Kjempe fornøyd med dem, og får mye skryt av folk som synd de er fine! Der kan du legge inn tekst, slik at kortene blir "proffe" :-) Og du sparer MASSE tid! :-) Lykke til med valget!
Gjest Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Bestilte hos www.eurofoto.no. Det gjør jeg med alt sånt, takkekort både etter bryllup og barnedåp, julekort hvert år osv.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 www.nfoto.no Ser veldig fine ut også er de billige..
jente,jente, ? Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Bestile hos fotografen der vi tok bildene. Hadde masse forslag og vi kunne bare velge og vrake.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 12. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2007 Hva skrev dere i takkekortene?
M'n'M Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Ordnet alt av trykksaker hos kortshop.com. Super service, rimelig og ikke minst veldig fint!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Noe som "tusen takk for den flotte ....... vi fikk i anledning vaart bryllupp den og den datoen... "
Pocoyoツ Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Vi skal bestille hos kortshop.com De har takkekort litt utenom det vanlige (synes jeg) og så er de ganske billige. Hadde ikke hørt om noen som har bestillt der før, så det var godt å høre at du er veldig fornøyd, Sukk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå