Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 spiser hver 5-6 time, 160ml, er det for lite?
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg ville sagt at det var for sjelden. Mengden må de jo regulerer selv, og det er så forskjellig fra barn til barn. Men tror ikke det bør gå noe særlig lenger enn 4 t mellom måltidene. Men dette er MIN mening asså, og jeg er ikke noe oppslagsverk =) hehe.... Kanskje du skulle spørre hs?
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Hehe, måtte le nå, i følge profilen din er du 8 år....hihi... litt ung mor da, må jeg si =)
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Ja, jeg startet tidlig. Tenkte at nå skulle folk virkelig få lov til å mobbe meg som ung mor Hun ble sånn småspist etter det var så varmt.. og hun har blitt så god venn med tommelen sin.. så det på en måte utsetter måltidet hennes.. huff.. hs sier bare "tilby" hele tiden, og det går jo ikke når ungen spyr fordi hun ikke vil ha.. huff
Gjest Renate&Nydelige Christina Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 8 år ja..hehe! ska si noen begynner tidlig:-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå