Kyosanim Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Har litt pasta igjen fra i går som jeg tenkte jeg skulle ha til middag i dag. Noen som kan komme opp med en god rett jeg kan lage? Hadde pasta og kylling filè i går, så det må bli noe annet enn pasta og kjøttsaus-liknende retter.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 hvilken pasta er dette da? Pasta og dolmio saus er jo kjempe godt, suppe med pasta i, med godt brød til er digg, pastasalat, selvkomponert gryterett...
Gjest Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Pasta med skinke og ostesaus Skjær opp en pakke bogskinke i terninger. Lag hvitsaus, tilsett ca 5 ss revet ost. Skru ned temperaturen, skal ikke koke. Tilsett masse hvitt og grønt krydder (hvitløk er viktig, oregano, gressløk osv) Ha gjerne i en dæsj fløte. Ha i bogskinken, la trekke/varme under omrøring. Hell sausen over pastaen. voila =) tar 5 minutter.
prøvekluten+3små Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 pastasalat med skinke:o) og ha i avocado og hvitløk i tillegg til de vanlige salatingrediensene..knallgodt..rosiner og..så lager du oljedressingen til knorr og tømmer over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå