Gå til innhold

Tante barnet mitt skal trolig hete Aurorian Amadeus..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aurorian er jo fint da, men ble det ikke litt volsomt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere blir sikkert vant til det etterhvert, og unnskyld meg - men dette var et helt grusomt navn.. :P

Skrevet

Var de lei seg fordi de ikke fikk jente som kunne hete Aurora?...eller...hva skjedde??

Skrevet

Nja tja både og, har selv lange navn på første mann.

Skrevet

Var vel bare en måte på å finne opp ett nytt navn selv!

Skrevet

Sikkert hyggelig for mammaen og pappaen å lese, hvis de tilfeldigvis er innom :)

Skrevet

uff da. Litt veldig pompøst for min del...

Skrevet

oj..................

Veldig feminin klang? Vel, smaken er som kjent delt;0)

Skrevet

Neida hadde det blitt jente skulle hun hete Anna Augusta eller Alvaline Adera..

Skrevet

det er jo klart en vanesak...

men jeg for min del likte ingen av navnene jeg da...

Skrevet

De har spurt om min mening etter at farmoren til lille gutt ble helt forferdet og lurte på hva hun skulle si til de (fine) venninnene sine..Det var jo så grusomt for HENNE.. (Dama er visst litt skrudd da).

Jeg har sagt det jeg mener på en fin måte og jeg vet at de ikke blir sure om de ser at jeg har stilt spørsmål ved nanet her inne..

Skrevet

hehehehe hva er dette for slags navn? :-D

Skrevet

Oi da! Det var voldsomt ambisiøst. Hadde holdt i massevis med ett av dem. Aurorian har jeg aldri hørt før, men Amadeus er jo utrolig klassisk, da.

Skrevet

Pleier somregel å like de fleste navn jeg hører, også de uvanlige jeg aldri har hørt om. Men dette syns jeg helt ærlig ikke var så veldig fint. Amadeus er jo fint, men det holder for å si det sånn. Aurorian var for spesielt, og sammen ble det bare rot for meg:) Men folk har jo selvsagt ulike meninger om navn, og det er jo veldig bra da:)

Skrevet

Føler med deg.... Mitt tantebarn skal hete thea viola:( Begge navn skal brukes...

Skrevet

Jeg synes Aurorian var kjempefint, jeg!

Spesiellt!:-) Men jeg hadde nok ikke hatt et mellomnavn når det første er såpass langt... Aurorian var jo virkelig spesiellt... Likte det, jeg!

Skrevet

Oi... Ble litt vel voldsomt ja. Syns Aurorian blir litt for spesielt for meg, men Amadeus går fint.

Skrevet

Litt voldsomt ??

-helt forferdelig, spør du meg...sorry

Skrevet

Som jeg skrev på navne; heller Aurelio eller Aurelius... :o)

Men hver sin smak!

Skrevet

helt fryktelig spør du meg.... skikkelig smør på flesk.

Skrevet

Synes det var tøft jeg=)

Men måtte lese det to ganger for å være sikker på at jeg leste riktig da.. hehe.

Skrevet

Jeg liker spesielle navn, men det ble for mye med disse to navnene sammen. Amadeus syns jeg ikke noe om, men Aurorian var litt etter min smak. MEN, alene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...