Gå til innhold

de ringte fra sykehuset nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg må komme tilbake i morgen. Selv om babyen har det bra nå ser mine blodprøver litt dårlig. De vil ta nye i morgen tidlig for å utelukke svangerskapsforgiftning :(

Jeg er 27+4 og er livredd :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HUffda:( ikke noe kjekk beskjed aa fa:( vet egentlig ikke hva jeg skal si.. ettersom jeg vet fint lite om sv.skapsforgiftning!!.... Men uansett, husk at babyen din har det kjempe bra.. og det er jo noe av det viktigste!!! Ikke ta sorgene paa forskudd naa. det TRENGER ikke vaere sv.skapsforgiftning.. og uansett hva det enn skulle vaere, vil du nok faa den beste hjelpen!!!! Dette kommer til aa gaa kjempe bra!!! =) det er jeg sikker paa!!!

Det er bra at du faar komme tilbake saa raskt slik at de faar sjekket deg skikkelig, og forhaapentligvis utelukke sv.skapsforgiftning....

Krysser fingrene for deg jeg!!!! Og oensker deg lykke til!!!!

En god troesteklem fra meg :)

Skrevet

Ikke noe moro beskjed å få! Håper at selv om ikke alt er i orden med deg, så er det mulig for babyen å ligge i magen litt til.

Siden alt var bra med den nå så er det jo også stor sjanse for at den klarer seg fint om den må hjelpes ut også da. For da skjer jo alt i kontrollerte former.

Men håper du slipper det.

God bedring og lykke til:-)

Skrevet

Er det ikke fint at du blir fulgt opp??

Har også tatt prøver på sykehuset i forb med ks-samtale, og bittelitt høyt bt og 1+ på urin var nok til at de ville se meg dagen etter også:)

Så tenk positivt! Du blir tatt godt vare på om det skulle være noe, og dethjkelper som regel på det meste om man tenker litt positivt!

God bedring og lykke, lykke til... :)

Skrevet

Jeg er som regel evig opptimist og tenker positivt, men akkurat nå er jeg engstelig :(

Skal vente og se hva de har å si i morgen. Håper på det beste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...