Gå til innhold

hva feiler det meg...spyr i uke 38??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke spydd en eneste gang hitill i svangerskapet...men den siste uka har jeg plutselig begynt å spy...føler meg ikke så veldig kvalm,men plutselig må jeg løpe på do...har hatt en kraftig forkjølelse,og har fremdeles litt ekkelt slim i halsen,kanskje det er grunnen?har vært hos legen,og alle prøvene var fine,så det er ikke noe galt med meg...men lurer hvorfor jeg skal bli dårlig nå...noen andre som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har heller ikkje kasta opp i svangerskapet, men merker eg blir letter kvalm nå. Og spesielt når fosteret presser oppover. Eg har ikkje kastaopp endå, men er redd det kommer, da eg endå har 8 uker igjen.

På kontroll sa dei at det mest sannsynlig var barnet som sparka i magasekken. Da vil alt i magen bli pressa opp i spiserøret og brekkings refleksen i kroppen setter inn. Er nok dette hos deg og, da du ikkje er kvalm i forkant.

Eg blei bare kvalm av det, og da sa dei at det var nok fordi barnet ikkje sparka nok opp i spiserøret til å framkalle brekking, bare kvalm. Eg sliter og med halsbrann heile døgnet!

Ser du er jo noe lengre på vei enn meg, og da er nok barnet stort nok til å klare å presse magesekken din ganske godt. Prøv å legg merke til om det oppstår når fosteret er aktivt...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...