Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender deg et eget innlegg her, vet ikke helt hvor du holder til nå... "Slitere"?

Vondt å lese at dere sliter sånn! Skulle inderlig ønske at dere fikk en positiv test nå! Merkelig med den prog.behandlingen, da, at du fikk mens før du skulle... men jeg skal virkelig krysse fingrene for at pergo kan hjelpe dere! Det er ille at de som har det sånn som dere skal slite så mye ekstra! Blir opprørt over det! Men som du sier, når man har 2 deilige fra før, kan KANSKJE (merk kanskje), savnet bli noe lettere. Eller kanskje ikke. Kanskje det blir verre...

Jeg kom tilbake fra ferie på onsdag, vi har virkelig hatt en flott sommer. Var 2 uker i Hellas, hvor jeg mista kvalmen et sted og fant matlysten et annet. Så nå må jeg virkelig passe meg for hvor mye jeg langer i meg. Jeg går nå til skjeldnere UL, var på mandag og skal tilbake om 2 uker. Lille frø er nå 8 cm, og ser ut til å ha klort seg godt fast. De passer nå godt på at morkaken skal utvikle seg bra, det er visst en fare for at den kan bli for liten til å "fø" nurket på slutten. Men dette blir jo fulgt opp, og keisersnitt er et alternativ da. Vi får også tilbud om morkakeprøve, og det skal vi til i slutten av august. Da får vi også vite kjønn!!!! Må innrømme at ei tulle ville fått fram et par ekstra tårer hos meg, med 3 gutter på rappen...

Så håper jeg det klaffer for deg veldig snart, det har du inderlig fortjent!!! Håper du gir meg beskjed og holder meg oppdatert!

Stor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...