Gå til innhold

Er jeg egoistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått hjemme nå i over 4 år.

Minstemann er nå 8 mnd.

Jeg vurderer og sette han i barnehage når han er 10 mnd for å komme meg ut i jobb.

Økonomien er ikke helt på topp nå så jeg verderer dette sterkt.

Er jeg egoistisk?

Kan noen legge dette ut på skravle for meg for flere synspunkter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI....så aboslutt ikke!!!

Skrevet

Kom deg ut i jobb, gutten dør ikke av barnehage:)

Skrevet

Jeg har gått hjemme kun siden permisjonen på vesla begynnte.

Skrevet

Kan noen legge den ut på sravlesiden for meg?

Skrevet

Kan legge den ut jeg.

Skrevet

Du er absolut ikke egoistisk !

Jeg er av den oppfatning at barna har det bra i barnehagen, og at de har godt av å være der.

De lærer ofte så uendelig mye mer der enn det vi foreldre har tid og overskudd til å klare å lære dem.

I tillegg er de mye ute, de har gode faste rutiner hver dag, de får masse venner, lærer å sosialisere seg... ja... fordelene er mange !

Samfunnet i dag er blitt sånn at ofte må begge foreldrene ut i jobb for å få det til å gå rundt økonomisk. Jeg vil da mye heller ha barna mine i en barnehage med pedagogisk opplegg, enn en dagmamma som man kanskje ikke kjenner og vet hvordan behandler barna. (Er sikkert maaange dyktige dagmammer der ute, men ikke alle det...)

Synes du skal få han i barnehage hvis det er mulig. Da letter du jo på den økonomiske situasjonen som du også skriver, ved at du får jobbet.

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men husk på at hvis du ikke har søkt plass, og fått tildelt dette kan det være at du ikke får plass før til neste opptak... hvis du da er så heldig å få plass... er mange mange kommuner som ikke har full bhg dekning enda...

Bare så du har det i bakhodet... :-)

Lykke til med valget !

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Nei det er du overhodet ikke.

LYKKE TIL!

Skrevet

Nei hadde gjort akkurat det samme selv!!!

Den eneste som sikker synes du er egoistisk her er ,,,mamma til en liten og sto! hehe:-)

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...