Duracellgirl*prøver* Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Jeg lurer på hvordan formen deres var den dagen/kvelden/natten dere kom i fødsel?? Altså timene før dere oppdaget at dere skulle føde. Jeg husker ikke hvodan formen min var første gangen, men så var det 2 1/2 år siden så... tenkte noen her var litt ferskere i opplevelsen. Jeg er nemmelig i drit dårlig form idag.. kvalm, hodepine, løs mage og generell uvel i kroppen liksom. (har liten lyst å bli syk nå i forkant av fødsel... så håper jo litt at dette kan bety at tigergutten forbereder seg på å komme snart)
plumsing Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Husker dessverre ikke åssen formen min var heller er 4 1/2 år siden, men tenkte jeg skulle ønske deg lykke til i alle fall=)
Sussa jan 2016<3 Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 va i fin form eg . hadde bare vondt i bekkenet, men det hadde eg jo hatt siden 4 mnd, + at eg bærte beleggnings stein dagen før for å få ting i gang.vet ikkje om det egentlig hjalp eller om det gjorde at eg hadde større bekkensmerter under fødsel....=/
Mor til en stor og en liten Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Den dagen vannet mitt gikk var jeg i kjempeform! Var ute og shoppet i noen timer før jeg dro hjem og lagde meg en god middag. Etter å ha spist meg stappemett på midag og lagt meg på sengen for å se tv, så gikk vannet!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Jeg var i veldig god form før vannet gikk. Tuslet en tur og var hos akupunktøren og solte meg og rett og slett koste meg. Merket ikke at noe var i gjære før slimproppen gikk og vannet begynte å sildre halvannen time etterpå.. :0)
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Hadde mensmurringer i hele dag, fordi jeg ble strippet av JM på sjukehuset på morgenen, satt og spiste snop når riene begynte kl 10 på kvelden
Kyosanim Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Kvelden før jeg fødte snuppa (snart 2 år siden) følte jeg med skikkelig dårlig. Frøys, kaldsvetta og hadde feber, hodepine, kvalm og ville bare sove. Kanskje det blir baby på deg det nærmeste døgnet. Lykke til:)
SokkeLaila Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 ..er du her enda, da Duracell? Nå synes jeg snart du skal pelle deg over på DIB, altså!! *ser strengt på* ..nå må du overlate plassen din her på BIM til noen andre som håper på spire og som trenger plassen! Lykke til i dag -håper dette er dagen da det skal skje!
Endelig snart 2 Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Jeg husker ikke helt i timene i forkant, vannet gikk på natten, men jeg var skikkelig forkjølet i 2 uker før dette. Så jeg var ikke i den beste formen. Det jeg husker er at jeg våknet på natten av enormt vondt i magen, føltes litt ut som løs mage og mye luft. Etter en stund bestemte jeg meg for å gå på do for å tisse. I det jeg reiser meg opp går hele rommet rundt og jeg kommer meg til døren ved å holde meg godt fast i senga. Akkurat da føles det ut som jeg tisser på meg så jeg begynner å løpe, så fort man kan løpe når man er i uke 39, mot doen. I det jeg kommer meg trygt inn på flisene åpner alle sluser seg. Skjønner fort at det er vannet som gikk. Denne gangen når jeg nærmer meg termin vil vondt i magen altså være synonymt med at fødselen nærmer seg.
prøvekluten+3små Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 jeg har og begge gangene hatt løs mage..ellers ikke så mye annet i grunn..merka litt på en måte som sting sist jeg fødte,men trodde det var jeg som hadde strekt litt for mye på meg i søvne eller no,men ser jo i ettertid at det kunne jo vært starten
Gjest Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 Jeg var på dag 16 på overtid jeg, så jeg var bare drittlei.. hehe.. Men så begynte fødselen allerede 17 mai, og jenta mi kom ikke ut før 20. mai.. Tror egentlig at jeg var i ganske ok form før fødsel, litt løs mage, men ellers helt ok..
*RutIetutt* Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 Merket ikke noe spesielt egentlig - ikke noe mer kvalme enn vanlig eller løs mage eller noe - men hadde endel mer og vondere kynnere/mensesmerter + at det var litt blod i utfloden kvelden og natten før. Hele formiddagen lørdagen (før riene startet) hadde jeg enda litt mer slimete utflod og litt mer blod i + enda vondere mensesmerter. I fire-fem tiden skjønte jeg vel at det var noe på gang...
Gjest Skrevet 10. august 2007 #14 Skrevet 10. august 2007 formen min var helt fin den...akkuratt som normalt...så plutselig kom kynnerene regelmessig og ble hardere og hardere..
twoboys & a girl Skrevet 10. august 2007 #15 Skrevet 10. august 2007 Formen var kjempe fin. Gikk ganske lang tur og var på besøk. Slimproppen løsnet litt og litt, følte på meg at det snart var i gang. La meg på kvelden og var sikker på at denne natten kom det til å skje. Våknet etter ett par timer av ganske så tette rier. Lykke til, håper tigergutt snart kommer ut til deg:o)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. august 2007 #16 Skrevet 10. august 2007 Jeg var helt fin heeeeeeeeeeeeeeeeele dagen, merket INGENTING. På kvelden i hal 12 tiden hadde vi sex, 15 min senere begynnte det å skje noe. Jeg sprang att og fram på do og fikk mine første rier i 12 tiden
Mamzen Skrevet 10. august 2007 #17 Skrevet 10. august 2007 Jeg var kvalm og uvell i noen dager, samme dagen som vannet gikk var jeg i knallfin form og var med på fest!
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 10. august 2007 #18 Skrevet 10. august 2007 Venninna mi reagerte som du opplever det nå, dagen etter kom jenta hennes. Hun trodde hun fikk influensa.
tjorven 1 Skrevet 10. august 2007 #19 Skrevet 10. august 2007 Jeg hdde planlagt den store sette i gang dagen... skulle ha meg med kjæreste (han hadde vært borte en uke) skulle gå litt turer, sette flere nåler er akupunktør og har modnet godt og drukket litervis med bringebærblad te) skulle lage føde pizza osv... formen var fin! Hadde meg med kjæresten, sørget for å komme selv etterpå da det ikke skjedde under akten :-) masserte puppene etterpå selv... satte nåler og gikk to turer. tur to fikk jeg "veer" hver tredje minutt, skjønte ikke at det kunne være det de skal jo ikke komme SÅ tett?!! 6 timer etter var gutten ute gitt :-)
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 10. august 2007 #20 Skrevet 10. august 2007 formen var helt fin. våknet midt på natte 6 dager på overtid og syns det var noe som skjedde i magen og ryggen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå