Gå til innhold

Dere som har Top Com babycall...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fjerner jeg den konstante bakgrunnsstøyen/susinga? Altså, jeg mener at den bare skal slå inn når det faktisk er lyder i rommet. Men nå er den innstilt på konstant romovervåking...

Skjønner hva jeg mener??? Finner ikke instruksjonsboka akkurat nå... Og hvis jeg begynner å trykke og vimse, så roter jeg sikkert til noe annet med det samme!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår var ikke sånn i begynnelsen, men ble det nå for en mnd tid siden tenker jeg.. Utrolig irriterende med den kontstante susinga.. Fikk et tips om å prøve å kjøpe nytt batteri, men har ikke prøvd det ut enda.. Noen som vet??

Skrevet

skal vi se..dere vet det der "hjulet" på senderen? altså den delen som er sammen med babyen..dere må justere på det:) ha det ca midt på ..prøv dere fram..

det hjulet er der for at du kan justere hvor fort den skal ta inn lyder i forhold til hvor nære barnet dere har senderen:)

skjønner?

Skrevet

Men susinga kommer i mottakeren da.. Er det det du mener likevel? At du må stille på hjulet på senderen for at det ikke skal suse i mottakeren? Suser ikke inne hos babyen..

Skrevet

jepp det stemmer det..den suser fordi senderen tar inn alt av lyder..

Skrevet

Slik er min også, ellers så piper den hvert 30sekund el noe, finner ikke bruksanvisningen, den skal ligge på nett ett sted, men prøv det hjulet bak på ja.

Skrevet

Du må skru på det hjulet ja, det som ikke er volum.. Om jeg ikke tar heeeelt feil.

Vi må ha den på sånn konstant romovervåkning, hvis ikke tar vi inn noen arbeidere! Tror du jeg holdt på å klikke da noen begynte å gi instrukser om hvordan de skulle heise opp et vindu eller, kloka HALV TRE på natta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...