ToAvHvertSlag:) Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 JEg har misforstått helt!!! Jeg har regnet feil hele tiden når det gjelder syklusen (mens, eggløsning, sikre perioder osv..) Jeg trudde det var sikre perioder rett etter menstruasjon og 14 dager fremover.. Men nå tok jeg en test da.. Og ifølge skjema har jeg eggløsning i dag!!!!! Og vi har hatt sex hver dag etter mens!!!!! Å nei ånei... Tanken på at at det kankje i dette øyeblikk blir befruktet der nede i magen min, gjør meg rett og slett litt skjelven... Minstegutt er ikke et år enda, og eldste gutt er bare 2.. Vi skulle vente leeeeenge til neste gang...
grå :) Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 sikre perioder eksisterer ikke. det kan fort skje at en eggløsning flytter på seg for eksempel. men dette vet du vel. du får ta e ntest om mensen ikke kommer og begynne med prevensjon om dere i kke vil ha barn enda. lykke til
It's all about me Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Den eneste sikre perioden som finne er perioden du ikke har sex. Så hadde ikke satset på det lenger uansett hvordan man teller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå