Gå til innhold

Når er det greit med barnevakt`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor har så innmari lyst til å passe babyen. Men hvor gammel bør babyen være?. Er så redd for at noe skal skje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg overlot lillegull til pappa og min stemor i noen timer da hun var ca 1 mnd. Nå er hun tre mnd, og om en uke skal hun være hos morfar og bestemor hele helga. det har aldri vært noe problem med henne, og hun trives godt hos morfar. Tror dette må ses an litt. Viktig for deg som mor å kjenne på magefølelsen, den forteller deg om det føles riktig for deg.

Skrevet

Vesla her var 14 dager gammel da mommo passet første gang, i to timer.. Nå er hun 2,5 mnd gammel og mommo har passet flere ganger, men aldri mer enn 2-3 timer. Jeg har måttet bli med eldstemann på bli-kjent-dag på skolen, mellomste til tannlegen osv, hadde selvfølgelig kunnet ha med babyen, men synes det er viktig at de andre ungene får 100% fokus av og til..

Svigermor trenger jo ikke ha den lille på overnatting, bare gi deg noen timer for deg selv, du kan jo gå til frisøren, trene, handle, sove....

Mine har ikke overnattet borte før de har vært 5-6mnd gamle.

Skrevet

Det er bare det at hun gir inntrykk for at hun vil ha han på overnatting liksom. hver gang hun tar det opp sier jeg bare jaja det går nok bra det... men tar det liksom ikke noe videre. Hun begynte jo å "mase" litt om det en stund før han var født også hehe.

Skrevet

Kan jo hende hun hadde mast litt mindre om overnatting om du hadde "brukt" henne litt mer på dagen.. Ring i kveld og spør om hun kunne tenke seg å passe et par-tre timer på formiddagen i mårra for du har et eller annet å ordne, hva med en barnefri lunsj på cafe med mannen..

Skrevet

Hvor er mamma til en liten og en stor????

Skrevet

Ikke la deg presse til å låne bort barnet ditt hvis det ikke er nødvendig.. Her ble det også hintet i alle retninger, men da vi tilslutt spurte fikk vi avslag.. makan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...