Gå til innhold

Hodet ligger ned mot/i bekkenet, og..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til kontroll hos jordmor i går, og for første gang ble det da kjent etter hvordan babyen ligger i magen min. Hun kunne fortelle at han ligger med hodet fint ned i bekkenet, noe som jeg selvfølgelig er glad for :) Men i går kveld når jeg skulle reise meg å dra hjem fra ei venninne kjentes det nesten ut som om noe revnet nedover mot utgangen. Det gikk over kjemperaskt, varte ikke mer enn 1-2 sekunder, men fy så vondt det var. Fikk et par til sånne i går kveld og har hatt en nå på formiddagen. Noen som vet hva dette kan være, er det kanskje babyen som presser hodet nedover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sikkert det de kaller nedperss. Har det ganske ofte jeg også, kjennes ut som at babyen er på vei ut, hehe. Sikkelig ubehagelig

Skrevet

Tror det er det samme jeg har følt litt i det siste også.

Hadde det ca. 3 ganger etter hverandre i går kveld og det gjør helt forferdelig vondt men det varer nesten ikke lenge nok til at man får tid til å skrike.

Lurer innmari på hva det er og håper av hele mitt hjerte at det er et tegn på at noe skal skje snart for selv om jeg ikke har termin før 29.8 så er jeg så utrolig klar for å føde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...