Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo være verdens deiligste lyd da :-) Satt og tullet med mini slik vi ofte gjør og han smilte og smilte bredere og bredere og plutselig lo han! Skikkelig! Ble helt paff jeg, og rørt til tårer (stolt mamma? Neeeeeeida...hehe...), hadde absolutt ikke forventet dette på en god stund enda. De to andre var rundr 3,5 mnd og 4 mnd da de lo og mini er ikke blitt 2 mnd enda. Å, håper han gjør dette ofte fremover slik at pappaen og brødrene får høre det også! :-) Og på toppen av alt så fant han det plutselig for godt å sove lenge i natt, nesten 9 timer i strekk på første økten! Er lykkedøgn dette her vist ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så koselig=)=)

Jeg ble helt tussete når vesla lo for første gang..=)

Hørtes ut som et meget bra døgn!

Jeg har vært våken stort sett hele natt med tannpine og to eldstemann som ikke ville sove... hehe..

Satser på at morgendagen blir bedre..

Skrevet

Uff da! Håper du blir bedre da, må vel til tannlegen? Er vondt med tannpine. Eneste dumme her var at når mini endelig skulle sove godt og lenge våknet jo så klart de to andre ungene etter tur da, men de tok pappaen, det er avtalen, jeg tar mini, han de andre to.

Skrevet

Ja jeg skal til tannlegen klokka fire=) Gruer meg ikke faktisk, blir godt å bli kvitt smerten..=)

I morra skal jeg sove lenge:D

Kos deg med guttene=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...