Circe Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Han er egentlig godt oppdratt. har alltid vært en drømmeunge, men ikke nå lenger nei. Han hra nok funnet ut at mamma er morsom å plage. nå gjør han ALT han ikke får lov til. Og furteleppa kommer minst 10 ganger om dagen. Jeg blir sprø. Så nå låner jeg han ut. han spiser pent med munnen igjen. han har god hygiene. veldig flink til å pusse tennene. han prater pent. Ikke store kravene. Veldig glad i pannekake, tomatsuppe og innbakt and. han er rapp i munnen, men på en morsom måte. Noen som vil låne han en stund??
Circe Skrevet 10. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2007 merkelig at ingen vil.. hmmmm... han er ganske pen også. hehe
Turid Laila Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Kan låne han jeg! Så får jeg snakket litt vett i hue på han. Sparta liksom, PØH! Frisk som gjelder. Og han som skal bli keeper, skal få samboern til å lære han noen triks jeg. Han var nemlig keeper før. Spørsmålet er vel, tør du sende han til meg? hihi
Circe Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 hehe.. akkuratt nå så hadde jeg turt det ja. for makan til tull det har vært på den der i det siste. blir rett og slett gal. har aldri vært trass han, men NÅ. Tror han skal ta igjen for alle år på en gang.
Turid Laila Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Hehe jaja, det går vel over Lett for meg og si som ikke kommer til å oppleve det på et par år ennå sikkert
Circe Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 hehe.. Men husk dette innlegget når du en gang opplever det. Tror jeg skal ringe mamma og be henne ha han i helgen.
Turid Laila Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Hørtes ut som en god ide. Jeg hadde besøk av mamma i går jeg. Og tror ikke jeg tør å bruke henne som barnevakt før han er hvertfall fem-seks år altså. Vogna vår er visst for tung da, det måtte hun klage på. For hun klarte faktisk ikke holde igjen vogna ned sånn rullebånd på kjøpesenteret her. Gud vet hva som hadde skjedd om ikke jeg var der for å holde igjen! Og i alle disse varmegradene er det jo klart gutten fryser, han hadde jo bare på seg body og svetta i vognbagen. Pakk han godt inn i tepper, det er nok best da ja. Også skjemmer jeg han visst bort, for jeg lar han sovne på skuldra mi på dagen i stedet for å la han ligge å skrike. Godt jeg har fornuftige svigerforeldre sier jeg bare!
Circe Skrevet 10. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2007 hehe,,,, min mor er ikke sånn. Gjør som jeg sier hun. haha. Men ringte henne å spurte da, men hun skal sef til Oslo i helgen. arrrrrrrrrrrrrgh.. kunne ha droppa det for min skyld. hehe...
Gjest Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Jeg synes de er herlige i den alderen, og min erfaring er at de er mindre sta og sånn med andre enn mamma og pappa...det er jo ikke like gøy å terge en "leketante" :-D Så send ham til meg du!
Gjest Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Hahaha, tar ham gjerne jeg! Det går seg til, jeg lover...
Go`mamma`n... Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Har du en sånn en oxo? Det ahr nemilg jeg oxo...Det verste er sippinga hans, KLIKKER for meg snart:-) Lurer på om det er enda mer oppmerksomhet han vil ha(min altså) Han ble nemlig 100 ganger verre etter snuppa kom..Eller er det "bare" trassalderen?
Circe Skrevet 10. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2007 sender han over jeg.. hehe.. Vet ikke helt om det er oppmerksomhet eller trass. tror det er det siste. den furteleppa henger jo konstant nede på knea. Blir sprø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå