Gå til innhold

VELDIG utenomtema...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et skikkelig problem.. Grunnen til at jeg ikke signerer med navn på dette innlegget, er at jeg skjemmes. Jeg spiller nemlig opp alle pengene mine.. Penger jeg kunne brukt på utstyr til den lille babyen min. Bruker dem på spilleautomater på en nettside jeg pleier å være inne på. Nå har jeg nettopp spilt opp 2000 som jeg skulle betale lånet på bilen med... Blir så fryktelig deprimert.. Har sagt det med sambo, og til og med bedt ham om å sperre dataen slik at jeg ikke får adgang, men jeg tror ikke han skjønner hvor alvorlig det er... Det er når han er på jobb at jeg spiller...Jeg vet at dette er galt, og at jeg burde slutte, men jeg klarer bare ikke... Nå har jeg ikke mer penger på kontoen, og får ikke lønn igjen for 1.sept!

Noen som har noen råd? Som kjenner noen i samme situasjon, eller som sliter med dette selv?

Vet at dette innlegget ikke burde være her, men visste ikke hvor jeg skulle legge det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, du bør ikke ha penger tilgjengelig du........

Dette MÅ du gripe fatt i for dette kan ødelegge livet ditt videre. Er jo hjelp å få nå for ditt problem, men inntil videre: ha kun små beløp til disposisjon og la sambo ha resten av kontrollen (om du kan stole på han da).

Skrevet

Sett autotrekk på kontoen din, slik at hele lønna går over til sambos konto/en felles konto.

Finnes hjelp å få for dette. Snakk med legen din. Det er jo avhengighet på samme måte som tobakk, alkohol og narkotika.. Legen vet nok hvor du best kan få hjelp. :)

Folk har kommet seg over spillegalskap før, så du klarer det helt sikkert du også, med riktig hjelp. :)

Skrevet

Ja, sambo kan jeg stole på. Men føler meg så dum som ikke klarer å ta vare på pengene selv... Dette blir det mye grubling og tårer av.. Synes det er flaut å be om hjelp, og det var ubehagelig å innrømme dette for sambo. Vi som skulle til syden i september, men nå har jeg ikke råd... Hater disse spillesidene! De skulle vært nedlagt alle sammen....

Skrevet

om ikke annet er det fint mulig å sperre dataen for å komme inn på enklte typer nettsider :) og alt ordner seg for snille jenter...jeg er enda ikke blitt motbevist :) klem

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg skal nok klare det... Vil jo så gjerne at babyen min skal få alt den trenger... Huff, tørker bort en liten tåre jeg...

Skrevet

Ikke tenk på at det er flaut å be om hjelp, vær heller stolt av deg selv når du har gjort det!

Lykke til!

Skrevet

Er enig med camosilla her. Ver heller stolt over at du vil gjøre noe med det. :)

Det er ingenting å skjemmes over.

*trøsteklem*

Skrevet

Hei.

Du trenger absolutt hjelp til dette, og det er et kjempestort skritt å innrømme det! Vær stolt av det!!!

Som en avvending kan det kanskje være en ide å spille uten penger. Forby deg selv å spille med penger. Jeg har selv vært skikkelig hekta på ulike kabaler. Måtte virkelig skjerpe meg fordi det stjal så mye tid. Men jeg tappet ikke kontoen på det.

Ellers kan det være lurt å finne noe annet du kan få dilla på. Det kan være en bok, et håndarbeid (f.eks hekling eller strikking til babyen) eller noe annet. Målet er at du skal ha noe positivt å sette fingrene i når spillebehovet melder seg.

Lykke til! Dette kommer sikket til å gå bra skal du se. Men du må skjerpe deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...