Gå til innhold

Vann og vekt!!


MissiCippi

Anbefalte innlegg

Nå lir d på med 19 dager igjen til termin.. Og jeg er så utrolig lei badevekta! Har blitt hekta! Og d er så forferdelig deprimerende.. Trøsten er at jeg av erfaring VET at kiloene renner av nå knøttet begynner å suge.. MEN; Vekten hopper opp og ned fra dag til dag! Har d sammenheng med at mengden vann i kroppen forandrer seg fra dag til dag? Har fått et 1-tall på ødem på skjemaet nå.. Merker d på hendene og på leggene.. Noen erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei MissCippi!

Vekten min har også gått opp en del, men kan ikke si at den hopper ned og opp, mer opp....og opp:-(

Har ødem kategori 2 og vannet er godt synlig. Føler ikke at jeg tisser ut så mye selv om jeg drikker en del vann. Må bare tenke at det forsvinner snart! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ødem 3 eg...ser ikkje ut å vektå stige å eg ser blir styggare for å sei det milt.svære harde tykke legger,poser på anklene,fingrer som er så hovne at de stivner og ikke minst ansiktet....ser ikke ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min del varierer vekta/vanne etter dagens mat-inntak. Hvis jeg holder meg HELT unna salt, står vekta stille! Test det ut og se om det hjelper.. Skal ikke mye til før jeg ikke får av ringene her, litt popcorn er nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...