Gå til innhold

Hvor store på 4 mnd's kontrollen?


Gothminister

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har ikke vært på noe 4 mnd kontroll, men sist jeg veide var hun:

 

 

fødsel : 3010 ( ble født i uke 37) 48 cm

sist jeg veide henne var hun : 6365 62,5 cm

 

syns at deres andre barn er så store...., ammer dere eller får de mme?

 

selv fullammer jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fullammer vi.

Minien her spiser ganske bra,og ofte.

Skikkelig matvett,akkurat slik som storebroren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi er 4 mnd denne uken og er 64 cm, 9 kg..en skikkelig plugg med andre ord..(var bare 3 kg ved fødselen). Gir bare mm her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal alle på 4 md. kontroll? Jeg har akkurat vært på 3 md. kontroll, og fikk beskjed om at neste kontroll er ved 5 md. hvor det blir gitt nye vaksiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ops,da er mi tulla lita!! var på 4mnd i går og ho hadde lagt på seg 220 gr sia 3mnd kontrollen og nå er ho 4 og en halv mnd! veier 5640gr.(ved fødsel 3410gr) vi måtte kom inn til uka å veie på nytt! fordi d var veldig lite vektøkning!

fullammet fram til slutten av juli,da begynte vi me grøt og fruktpuree! så nå får ho to måltider om dagen men nan og grøt/fruktpuree og to måltider som jeg ammer.. kun 4måltider om dagen,ho skal ikke ha mat om natta heller den siste månden! er kanskje litt lite,men ho er jo selvregulert..

å ofte spiser deres på 4-5 mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ei bitte lita tulle. Hun er snart 4 1/2mnd. Var på kontroll i går. Lengde 59cm, vekt: 4400gr. Begynte med MME for to uker siden, fordi hun er undervektig, og har hatt liten vektøkning. Hun hadde lagt på seg 160 gram på en uke og det er vi kjempefornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...