Gå til innhold

kanskje uttafor tema men.....:):):)


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg jente 28 med lilleprinsen min(3år) ønsker oss noen å kunne finne på ting med,byturer,cafebesøk,osv...jeg har planer om et barn til omikke lenge og elsker små barn . venninner får man ikke nok av men dem må være til å stole på til 100%:):)

 

uansett om dere har store barn eller bebisser ta gjerne kontakt, det hadde vært supert:)

 

klem fra meg:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager gikk litt fort i svingene her så jeg glemte skrive hvor jeg bor. bor i drammen:)

Skrevet

ok, bor i Oslo jeg da, så blir jo litt langt unna for å gå på cafe, hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...