wrch Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 jeg jente 28 med lilleprinsen min(3år) ønsker oss noen å kunne finne på ting med,byturer,cafebesøk,osv...jeg har planer om et barn til omikke lenge og elsker små barn . venninner får man ikke nok av men dem må være til å stole på til 100%:) uansett om dere har store barn eller bebisser ta gjerne kontakt, det hadde vært supert:) klem fra meg:)
wrch Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 beklager gikk litt fort i svingene her så jeg glemte skrive hvor jeg bor. bor i drammen:)
Piipii Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 ok, bor i Oslo jeg da, så blir jo litt langt unna for å gå på cafe, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå