Phantom´ Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Noen som har vært på privat UL i Oslo/Bærum, og kan anbefale et sted? Tenker ta en tur når det går an å se kjønnet. Det viktigste er selvsagt å få svar på om alt ser bra ut, men en ekstra stas er det å få vite hvem som bor der inne.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Legen min trodde det var en pike i uke 15, og det samme trodde hun på ordinær ul. En annen lege har også sett i eter tid og trodde det var jente. Så regner med at de har rett
Athina' Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 De så kjønnet til meg på ordinær ul og det var gutt, men jeg hadde ikke stolt på det noe fr nei for jenter kan ha opphovne kjønnslepper og klitoris og gutter kan ha lite utviklet utstyr. Vet at flere og jeg har hørt om flere som har fått beskjed om at det var ett kjønn så poppa det ut det motsatte. Er enda ikke trygg jeg enda jeg fikk bilde av tissetassen. Så jeg venter med å kjøpe blått til min adonis har kommet ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå