Gå til innhold

sjaman

silhah og emilie

Anbefalte innlegg

Skrevet

fytti f så fint hus du har...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha takk for det...drømmehuset mitt ja...måtte vente noen år får vi fikk bygd det...men det var verdt det...klem

Skrevet

Nå måtte jeg titte å... :) Herregud, så lekkert!!! Kunne flytta rett inn jeg!

Skrevet

hvor ser jeg det hen?

Skrevet

jeg også kunn eha flytta rett inn..men hvordan i huleste får du til å ha HVIT sofa???

det er drømmen min men ganske uaktuelt med storgulpern og klossmajoren hehe

Skrevet

KNALLFINT- men med nytt hus og to unger som er små selv lurte jeg også på det med alt det hvite....Vi valgte brun sofa- fordi hvitt er lite aktuelt med sølekoppene jeg bor med, he,he....Kjempestilig i alle fall!

Skrevet

jeg har 3 barn under 4 år som alle spiser nugattiskivene på sofaen...JA det går an vi vasker trekkene 1 gang i mnd og bytter til vintertrekk på vinteren...

IKEA småbarnsforeldrenes mekka hoho

Skrevet

skikkelig fint! Vi har også bygget hus nettopp. Hva ble du mest fornøyd med? Jeg likte kjøkkenet ditt kjempegodt. Vi gikk også for hvitt kjøkken, men valgte kjøkenøy i stedet for barløsningen, men ser nå at barløsning hadde vært minst like bra!

Skrevet

kjøkkenet er jeg kjempefornøyd med og badet...har en rund glassbyggersteindusj midt på badet...som er 22 m2 så kjøkken og bad...

enn du?

Skrevet

ååja kjøkkenet var også kjempe fint:)

kanskje det blir hvit sofa på meg neste gang:p

Skrevet

Hei sjaman,var nettopp påikea og så en sånn hvit sofa,likte den veldig godt,men går det ann og ta av alt og vaske det,på armlene og sidene liksom...har så lyst på men vet ikke om jeg tør med små unger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...