Mamma'n til Thias Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Nå sitter jeg og venter på mamma'n min... Hun skal kjøre med til Ahus og føden... Jeg holdt på i går kveld, rundt kl 23, med de siste forberedelsene til en jentetur/drillkurs jeg har gledet meg til og planlagt siden februar. Jeg hadde pakket et par bagger med produkter, laget nye flyers og spesialtilbud til deltagerene på kurset. Jeg skulle ned og slappe av/sove før vi skulle dra kl 04. Tenkte bare å ta med litt ned trappa når jeg først skulle ned... Mannen min trodde jeg slang en bag ned trappen, og begge hundene bjeffet som gale... Jeg ramlet fra nesten helt øverst og ned hele trappen. Barnegrinda hindret meg i å skli enda 10 trinn. Mannen min kom selvsagt fort, bar meg til sofaen og bestemte seg for å kjøre meg på legevakten. Jeg gråt, hadde vondt i ryggen, nakken og høyrearmen - og var livredd for hvordan det hadde gått med Mathias i magen. På legevakten ville de ikke ta røntgen av meg, men klemte og styra for å finne ut om jeg bare var slått eller hadde brudd. De trodde det hadde gåt bra, både med ryggen og armen. Mathias sparket så hele magen beveget seg og legen hørte tydelig pulsen hans. Vi ble sendt hjem - og jeg måtte ringe vennindene mine. Mannen min ville ikke at jeg skulle dra noe som helst sted. Han sa tilogmed: du kan jo legge inn et innlegg på BIM og høre om de synes det er forsvarlig at du kjører bil i 10 timer både i natt og på søndag natt... Jeg skjønte jo at det virket teit, men jeg hadde så lyst til å reise og følte at jeg sviktet de andre jentene. Vi fikk ringt de og gitt de beskjed om å finne et tog istedet - og selvsagt filme masse for meg. I natt har jeg hatt mye vondt i kroppen, og litt vondt i magen. Regnet med at vondten i magen kommer av at jeg ikke har kunnet ligge slik jeg egentlig vil - på ryggen, og heller ikke på min favorittside. I dag morges sendte jeg en sms til Chicka, og fikk da tips om å ringe føden. Gjorde som jeg fikk beskjed om og de ba meg komme inn en tur - og ta med baggen for sikkerhets skyld. Har nå tuslet rundt og pakken bag - altfor tidlig, men skal la den stå i bilen til mamma. Mannen min er på jobb, så mamma kommer for å kjøre meg. Regner med at hun er her når som helst... Mannen min lovet å kjøpe antisklimarkeringer til trappa i dag, forresten
Ioren Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Uff.. Dette hørtes ikke noe godt ut.. Veldig bra at de vil ha deg inn for å sjekke da, så man er sikker på at alt er bra med deg og Mathias Krysser fingrene for at de på føden finner ut at alt er vel og at du få komme hjem og kose deg de siste ukene av svangerskapet, du kan ikke slå meg vettu, du skal ikke føde før nesten to uker etter meg du Klemmer fra meg og gutten**
Mamma'n til Thias Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Mathias hadde det bare bra... Bare mamma som er litt forslått... Alt bare bra, han kommer nok ikke enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå