Gå til innhold

En dag til nærmere....hvordan står det til med dere ??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ikke ha nedtelling denne gangen:) Men det er allikevel det første jeg tenker på når småfuglene kvitrer og sola er hengt opp for dagen (dog med noen grå skyer...)

Det er10 dager igjen til termin min og 13 dager til UL termin....og vi venter!! Mor og far venter spent på hvem den lille tulla i magen er og de to storesøsknene venter på lillesøsteren sin.

 

Håper de siste dagers mensmurringer i rygg og kynnere fører meg nærmere fødsel,hodet er festet og hun ligger langt ned i bekkenet sa jordmor på tirsdag - så får vi se da:)

 

Ellers er formen bra, og får ordnet det jeg skal. Har litt dårlig matlyst og har vært litt irritabel de siste dagene.Og ordtaket borte bra, men hjemme best står bra til meg nå.

 

Ellers tenker jeg masse på fødsel,gruer meg ikke men grubler mye over hvem,hva,hvor,når...dagene kan bli litt lange.

Men vi gleder oss og som sagt veeeeeenter!!

 

Men snart er vel vi damene her fremme ved målet vi og, de kommer vel når de er klare:) Lykke til videre alle sammen både dere med mage og dere med augustbabyer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Ja, en dag nærmere! Føler at dagene går ganske sakte nå for tiden.... Er hjemme alene hele dagen, og skulle gjerne ha gjort masse småting, men har bare ikke energien. Men idag tror jeg det blir en bra dag! Sov helt til kl 5 før jeg våknet, og det er jo en god forbedring fra å våkne kl 3! =) Lillegutt har hatt sin morgentrim allerede, så da vet jeg at alt er bra der inne også! Gleder meg utrolig mye til han kommer ut, lurer fælt på hva slags liten krabat dette er!! Ellers er formen ganske så bra. Får masse kynnere om jeg går mye, så det blir tilbragt litt tid foran tv og data. Og jeg er enig med deg i at det er absolutt best å være hjemme nå for tiden! Man vet jo liksom aldri når ting begynner å skje!! Spennende er det iallefall!! Og nå er det bare 16 dager igjen til termin, håper dagene går fort! Heldigvis så har samboeren min tatt ei uke ferie den uka jeg har termin, så om ikke noe skjer da, så har jeg iallefall selskap!!

Ha en flott dag, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 DAGER bare igjen til termin, he he, utroooooolig at jeg endelig er der liksom... hadde jeg aldri trodd ;o) Har ventet og ventet og ventet, og regnet med at han skulle komme før termin, men ser neimen ikke sånn ut. Og det er egentlig bare bra, for på søndag skal jeg flytte!!! Så når han har ventet så lenge, så kan han vente noen dager til.. tirsdag passer fint, he he!!!

Hodet er festet og goooodt langt ned i bekkenet, så han er jo klar. Jeg har masse vonde kynnere, men det har jeg hatt i mange mange uker så det er liksom ikke tegn på noe for det.

Kvalm er jeg også fortsatt hver morgen, så jeg gleder meg veldig til å bli ferdig da..

 

Lykke til alle sammen!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen! Jeg er i dag en uke på overtid; hadde termin fredag 3.august. Har vært tålmodig, og tenkt at han kommer når han kommer, men NÅ må jeg innrømme at jeg er UTROLIG klar til å få holde den lille sønnen vår i armene..... Var hos jordmor tirsdag, og han ligger med hodet festet, og er stor og fin - hun mente at han skulle komme i løpet av noen få dager. Men her sitter jeg da; fortsatt med diger mage og verkende bekken... Har henvisning til gynekologisk poliklinikk på mandag for vurdering til igangsetting av fødselen pga bekkensmerter, så jeg HÅPER at om det ikke skjer noe i løpet av helga så blir jeg satt igang på mandag. Har en datter på 6 år som gleder seg så mye til å bli storesøster, og hun kan bare ikke skjønne hvorfor den lille babyen ikke har lyst til å komme ut og hilse på henne snart:o) Og så hadde det jo selvfølgelig vært stas å kunne få trille vognen med babyen til skolen på første skoledag i 2.klasse da:o) Krysser fingrene for at dere slipper å gå så lenge over - lykke til alle sammen, og gi oss andre beskjed om det skjer noe; er spennende å følge med på hvem som har fått:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...