Gå til innhold

Er det mulig og be om igangsetting?? (same som fødselsangstdebb)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke gå langt over som jeg gjorde sist. Jeg er livredd for at d da skal skje det samme som gjorde med storesøster her. Hun pustet ikke og slet veldig de første dagene i livet sitt. Og jeg ønsker ikke det en gang til..

Problemet mitt i tilegg til den fødselsangsten jeg har så vil jeg ikke ha ks heller. Jeg vil veldig gjerne ha ungen ut på vanlig måte. Men er det mulig og be om og bli igangsatt??? Noen dager før termin eller til termin???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg opplevde også at min forrige fødsel ikke gikk som forventet og det endte med hastesnitt. Denne gangen fikk jeg henvisning av legen til en samtale på sykehuset med en jordmor og fødselslege. Dette kan jeg anbefale på det sterkeste slik at du får bearbeidet fødselsangsten din og bli beroliget angående neste fødsel. Jeg ble lovet at fødselen kunne bli satt i gang rundt termin neste gang slik at babyen ikke skulle bli så stor og at kanskje fødselen ville gå lettere denne gangen! Håper du går til en slik samtale slik at du skal slippe å bekymre deg sånn!

Skrevet

tenkte jeg skulle advare deg om at sjangsen for ks blir dobbelt så stor om du igansettes.. Ikke for å være slem altså! ble selv satt igang og endte i katastrofesnitt, så jeg vil for alt i verden unngå igangsetting... da tar jeg heller planlagt ks. men det er pga den historien jeg har også :-) siden fødselen har gått greit før, går det nok greit å settes igang også.

prat med sykehuset! skal selv til samtale om en liten stund. lykke til :-)

Skrevet

Jeg vil spørre min lege om muligheten for å sette igang..Grunnen er at jeg har ikke lyst å gå over, 2 av mine kollegaer mistet bayene sine da babyene døde i magen på overtid..Og det er bittert. Må føde en død baby og så ha begravelse etterpå.Huff. det er helt jævlig så derfor har ikke jeg så lyst å gå 1 uke på overtid..Får helt angsten her.Selv om sannsynligheten for at det går galt hos meg også er ganske liten.Men en vet jo aldri..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...