Gå til innhold

Hei jenter! Hvordan er nettene deres nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare le av meg selv, men tenkte at det hadde også vært greit å forhøre meg litt med dere. Jeg drømmer så mye merkelig om nettene fortiden. :) Jeg har prestert å gifte bort tantebarnet mitt på 16 og drømmte i natt at jeg var den kvinnelige versjonen av indiana jones. Altså en høygravid kvinnelig versjon av indiana jones.... Jeg var liksom på et museum inatt og hjalp noen flotte indiske damemumier med noe rart. Den ene hadde selvsagt en baby. Må bare le av meg selv. He,he,he!

Er det noen flere som har merkelige drømmer fortiden? Eller har jeg bare tørna av varmen...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmer så mye rart at jeg vurderer å kalle Freud opp fra de døde for å finne ut hva jeg holder på med....... Stakkars sambo fikk virkelig gjennomgå natt til i går...

Drømte at vi var på bytur en kveld og han og en kompis fikk det for seg at de skulle drikke.... Og det var heeeelt i orden for meg...??????

De ble god og susete, og telefonen hans gikk tom for strøm. Da kom han og tok min mobil, og sa at jeg kunne bruke en telefonkiosk viss jeg trengte han, slik at han var tilgjengelig. Greit nok. Vasa rundt i byen, møtte menge gamle kjente og var plutselig irritert over at sambo ikke hadde laddet telefonen, at han drakk, at han ikke gikk sammen med meg osv, osv, Så måtte jeg selvfølgelig plutselig føde........ Gikk til en telefonkiosk og ringte til min egen telefon siden han hadde den..... Og det ringte rett bak meg. Jippi drømte jeg, han er jo her..... NEIDA, Da hadde han lagt fra seg telefonen og jakka si i en vinduskarm rett bak meg og gått.....

Da våkna jeg av at jeg sto på kne over sambo i senga og kjefta han huda full etter noter, og mannen ligger der med stooooore øyne og skjønner ingenting, trøtt og uggen. Koselig måte for han å våkne på, et hormontroll som står over han og brøler... Stakkars. Må få legge til at han er den snilleste mann i to sko som aldri hadde kunnet funnet på noe som helst som gjør at han ikke får være med på fødsel. Tar seg ikke en øl til maten engang..... Stakkars stakkars kjæresten min

Skrevet

Tja, sover litt lite kanskje:/

Ellers drømmer man jo mye rart.... en natt drømte jeg at jeg fikk babyen levert av hurtigruta som seilte forbi sykehusvinduet:) Og magen forsvant ettersom babyen ammet (selvfølgelig uten problemer)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...