Gå til innhold

Vurderer og ringe barnevernet..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nabohuset blir leid ut til flyktingskontoret.

I først etg bor det 6 unger og to voksene,i annen etg bor det ett barn og to voksene.

Men den lille gutten som bor i annen etg er ALDRI ute.

Dvs han står ute på en liten balkong og uler hele dagen.Foreldrene er ikke og se.

Han er 2år,jeg har selv en to åring i hus,og vet hvor mye energi dem har,og ikke minst det og få leke og beveget seg.

Er det dumt av meg og ringe barnevernet for en bekymrings telf???

Vet jo dem har en annen kultur osv,men han står og ser på våres unger leker dagen er lang,midt i solen.

Og han kan står der til langt på kveld.

Får så vondt inni meg.Den lille gutten skulle jo ha vært ute og lekt og kosa seg da:(

 

Hva hadde dere gjort???

Dem skal flytte 1 sept hele gjengen,for huset er solgt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ringt.

Skrevet

 

Legg inn bekymringsmelding hos bv, be om å være anonym. De har egne folk som jobber nettopp med innvandrerfamilier.

 

Bedre å legge seg oppi andres ting en gang for mye enn en gang for lite! :)

Skrevet

ringe? spørs vel om det blir noe bedre dit de flytter... stakkars liten :(

Skrevet

Det gjør ingen skade om du ringer og forteller hva du ser, og hører om det er noe de vil ta fatt i. Det er opp til dem hva de vil gjøre da... Jeg hadde ringt om jeg var bekymret. Tenk om de flytter et sted hvor ingen naboer legger merke til det da...

Skrevet

Uff stakars lille. Jeg syns du bør ringe!

Skrevet

Har sendt deg pm. ( tror den ble sendt 2 ganger også)

Skrevet

 

Om bv finner grunn til å følge opp familien, forandrer det ikke noe at de flytter :)

Skrevet

jeg hadde ringt.

Skrevet

Ikke fått noen PM jeg.........

Skrevet

Nå da?

Sto ikke så mye der, men ville heller sende den som pm.

Skrevet

Jeg ville ringt.

BV gjør jo ingen skade, de sjekker opp situasjonen og handler utfra det.

Skrevet

Jeg hadde også ringt..

Skrevet

nei, var det jeg mente og, at best å si ifra. vet ikke om det er noen som vil legge merke til det der de flytter til. Så at det hadde gått litt fort her da jeg svarte. Men mente at du burde ringe, Linn ;O)

Skrevet

Du MÅ ringe! Er ikke sikkert gutten er så heldig at noen bryr seg der de flytter..

Skrevet

Ja ring du!

Skrevet

Viktig å bry seg ikke sånne tilfeller, så ring du.

Skrevet

Du bør absolutt kontakte barnevernet. Det er ikke farlig å ringe inn bekymringsmeldinger, og det koster deg bare en telefon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...