Gjest Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 av glede! Jeg måtte kjøpe meg nye BH-er, de gamle strammet, gnagde og hadde mistet sin funksjon ettersom puppene bare raste ut av disse mikro-stoff-bitene. Dro glad og fornøyd til H&M, skulle jo få meg noe nytt og fint! He he. Fant fram til mammatøy-avdelingen, og der hang det noen flotte eksemplarer av mitt mål for dagen. Fine svarte BH, med noe blonde på. Ettersom jeg normalt er en standart B-cup, fant jeg fram en i C, og tuslet inn på prøverommet. Herregud. Det tøt fram pupp over alt! Ut igjen, finn fram en D-cup. Nei da. Også den var i MINSTE LAGET! Huff. Trodde jo at disse må da være små i str, jeg får prøve noen andre hvis de har i D. NEI OG NEI! Alle var små. Dristet meg ikke til å spørre noen om de hadde større enn D-cup (de er jo ganske tynne og tildels flate, disse unge ikke-gravide damene bak disken), var allerede ganske varm i toppen, så jeg ringte en venninne som akkurat har fått en baby. Hun kunne fortelle at Lindex har stooooore str, helt opp i F-cup og videre! Så med blikket i bakken og tankene på disse enorme bestemor-holderene, lusket jeg meg videre. Og ja da. Lindex har det man trenger i en krise. Enden på det hele ble at jeg kom hjem til min lykkelige puppe-elskende mann med flere låver i str 85 DD!!!!!! Trøsten er jo at de faktisk var ganske kule, og at jeg ikke vil gi mannen bestemor-assosiasjoner når han ser meg i dem... Og jeg er bare 13 uker på vei..... noen som ser en ende her? Må jeg ha G-cup når melken kommer??? Herregud.
Tussa og Sofie Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Ha haha...skjønner at han gråt av glede da ja. Her i huset er det også en mann som er helt over styr når det gjelder pupper. Jeg er også B-cup, men graviditeten har dessverre ikke slått så heldig ut hos meg som hos deg, hehe, er foreløpig bare gått opp en cup og er 27 uker.... Men, på den annen side, så finner jeg BH'er da, hehe, kan jo bli en utfordring for deg dette Bringebæret, hehe!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Ja, da tenker jeg han er fornøyd ja. Han min er også veldig opptatt av pupper.. og det er jo egentlig forståelig, for pupper er jo fint. Har D nå, og må kjøpe større BHer snart, for de jeg har er litt små, så da er nok Lindex et godt tips skjønner jeg. Sambo er jo så klart henrykt.. Hehe.. Kjekt at han liker forandringen på kroppen min, selv om jeg nå er rundere i kantene enn ellers.
fremtidoghåp Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Hei hei! Var bare inne her og lette litt etter deg. Håpet at du hadde "klart" å komme deg videre til 2. tri. Med meg går det sånn passe, har fått målt nokså lavt progesteron (20) i lutealfasen. Fikk prog tilskudd denne mnd, men hjalp ikke på temp og mensen kom 5 dager FØR tiden! Skulle jo være omvendt på prog tilskudd. Neste mnd skal jeg prøve Pergo for å bedre EL, så får vi se. Pluss har lagt om til supersunn "pre-pregnancy"-kost. Er nå 39,5 så klokken tikker ivei. Men tror det skal gå bra tilslutt! Og vi er jo så heldige å ha to skjønne små fra før av :-)) Lykke til videre, Bringebæret! KLEM til deg og nurket
Athravil Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 hehe, kjenner til BH problemet, bruker E til vanlig så jeg sliter vanvittig nå. Det kan jammen bli for mye av det gode... Hva når de er fulle av melk?? *gruer meg litt*
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Hehe, ja, jeg har også det "puppeproblemet", jeg er normalt 75C, og bestilte meg i forje uke en BH fra H&M, en ammeBH, og siden jeg ikke var begynt å vokse da jeg bestilte den så tenkte jeg at to størrelser større enn normalt måtte jo holde, med tanke på t leveringstida var 4 uker. Og da jeg igår mottok den i posten så det jo ut som en push up. Puppene var jo nesten rett under haka . Og jeg er 18 uker .
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 rettelse, jeg bestilte meg den for ei stund siden ..
Athina' Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Men atte er det bare jeg som har det jeg startet med?? Begynte med B og er fortsatt B og jeg er 19+0. Dette er vel ikke helt rettferdig brigebæret, så kom igjen sleng over en cup! *tramper i gulvet*
Gjest Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Du kan få begge D-ene for min del! C ville vært topp synes jeg! (Spørs om mannen er enig...) )
Athravil Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 *slenger over både DD, E og F til Athina* Nyt dem med helsa!
StineMor_2007_ Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 hehe... jeg er i uke 31+3 og har ikke gått opp noen størelser enda... bruker fortsatt 80b jeg.... lurer på når jeg må på bh jakt hehe... blir sikkert en god stund til enda....
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 Jeg måtte også kjøpe meg nye i går. Bruker til vanlig 75 B og nå har jeg 80 D:-).Og jeg er 21 uker i dag:-)
Galskapens overhode Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 Jeg var også en stor B da jeg gikkgravid første gang. Ved slutten av sv.sk brukte jeg D. I dag har jeg vært å kjøpt meg et par gode bh-er i E. Og håper jeg slipper å komme lenger enn til EE, F når melken kommer.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #14 Skrevet 10. august 2007 Ja ja, det er vel bare å takke for oss som ikke er vant til å leke Pamela til daglig. Må si at jeg synes det er litt kult, med liten mage og ENORME pupper. Ler av meg selv når jeg ser det i speilet. Bare det ikke blir sånn som ei tidligere skrev her inne... at når hun og mannen koste seg med hundestilling, slo puppene henne i haka! Den var utrolig god, synes jeg!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. august 2007 #15 Skrevet 10. august 2007 Hehe.. Ja, hakket før blåveis.. haha...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #16 Skrevet 10. august 2007 teit innlegg!! så mannen gråt a glede for puppene hadde blitt store?? herregud liten pusling d da..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #17 Skrevet 10. august 2007 Har motsatt problem jeg. Og tror ikke jeg kommer til å finne amme-BH som er LITEN nok. Puppene mine fyller ikke en A-cup engang til vanlig, nå er jeg 20 uker på vei og de har vokst bittelitt.. Men fyller fortsatt ikke ut en A !! hehe.. Heldigvis har jeg en samboer som syns små pupper er best, er mer opptatt av romper han......... Winey
twoboys & a girl Skrevet 10. august 2007 #18 Skrevet 10. august 2007 Kjenner til problemet. Har en mellom ting mellom B og C til vanlig.Var for et par uker å kjøpte nye større. Hadde vært i dusjen og funnet frem litt finere klær, mens jeg ennå passer de. Bh dekket ikke halvparten en av brystene en gang. Så nå må jeg bare vente på lønna så jeg får kjøpt meg ennå større. Skal sjekke ut lindex:o)
Athina' Skrevet 11. august 2007 #19 Skrevet 11. august 2007 *leker med brystene til bringebæret* Hmmm jeg tror det er galt på mange nivåer gitt *ler* Neida jeg er fornøyd med mine jeg for jeg vet av erfaring at etter man er ferdig med melken så 'poff' blir dem mindre og da er det ikke så mye strekt hud på mine :-) Jeg synes litt synd på dere som har fått så store for du verden det må bli tungt til rygg etter hvert når magen blir stor uff.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #20 Skrevet 11. august 2007 Tror mannen din kommer til å grine enda mer når du er ferdig med ammingen ... kun en liten advarsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå