Spent.... Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Jeg fødte i helgen og nå er den tørka navlestrengen på vei av snart. på sykhuset sa de at vi bare skulle tørke den med q-tips og vann. Men nå lukter det litt av den, og det er litt vanskelig og komme ordentlig til. Er det noe man kan rense den med for å gjøre det bedre? Evt andre forslag? Tar i mot alle råd med takk :-)
Leona* Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg syntes at det var skikkelig ekkelt før navlestrengen løsnet!! Luktet helt pyton! Renset med bomull og klorhexedin, som de anbefalte på sykehuset. Hvis det ikke gror skikkelig etter at den har løsnet, så har de på noe væske på helsestasjonen
Spent.... Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Takk, trodde vi hadde gjort noe galt her jeg... MEn det lukter ikke godt nei... Kjøper man Klorhexedin på apoteket?
Leona* Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Kjøpte det på apoteket ja. Men det er sikkert bra nok med bare vann også. Leste i ei bok jeg fikk med fra sykehuset, og der står det at man kun skal bruke vann... Du kan jo spørre hva de anbefaler på apoteket
mammat2goll Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Vi fikk med en flaske med klorhexedin når vi reiste hjem fra sykehuset. Skulle vaske med det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå