Kakeåndsen Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Med en veldig kjekk kar:-) En kar som gir meg sommerfugler i magen. Daten skal foregå i vår egen stue, men det er forbudt med joggebukser og påbudt med sminke og ordnet hår for min del. Vi skal kose oss med en hel film uten at noen får lov til å sovne pluss litt musserende vin. Gleder meg masse! Så i dag må jeg være flink og rydde og vaske huset sånn at vi kan sette oss ned uten dårlig samvittighet når barna har lagt seg.
mamma >to gull Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Det høres veldig koselig ut:-) Viktig å gjøre noe romantisk en gang i blandt.. Tror jeg og sambo skal dele en flaske vin når mini har lagt seg og kose oss med krimmen. Ha en herlig kveld:-))
Kakeåndsen Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Kos dere, dere også! Tror jammen jeg skal kjøpe blomster til han også:-)
Dotten Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Lykke til på daten He, he. Får håpe barna sover godt, slik at dere får kost dere masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå