Gå til innhold

Hoven på den ene siden nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er hoven, øm og det verker på den ene siden nedentil.

Har problemer med å sitte og bevege meg.

Er i uke 33.

Er det noen som har vært borti dette eller som vet hva det kan komme av?

Er usikker på om jeg skal kontakte lege eller jordmor, eller om det kroppen som forbereder seg på et vis...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. har hatt det sånn til og fra lenge nå.. hoven og øm liksom.. ikke noe godt.. jeg gikk til innkjøp av gode bomullsboksere jeg.. og sov uten noe om natta når det var værst.. og pass på at du har mykt toalettpapir.. man er jo gjerne ofte på do og tørker seg mye og da kan det bli litt ømt.. også lurt å bruke truseinnlegg dersom du har mye utflod.. dette hjalp for meg ihvertfall:) men eer du usikker er det jo bare å ringe..

Skrevet

Hei.

Takk for svar.

Jeg har bare kjent dette et par dager, ble verre i går.

Jeg tenkte jeg skulle gi det over helgen og se hva som skjer.

Vi får håpe det går over for oss begge!

Skrevet

Eg og har problem med at eg er skikkelig øm og hoven i underlivet. Føler meg heilt "oppblåst". Vondt å sitte (spesielt på do av ein eller annan grunn), heile underlivet kjennes så tungt.

Eg antar vi berre må finne oss i det, det er jo vanleg å bli hoven og sånn pga større blodgjennomstrømning og meir trykk nedover. Eg er berre i veke 29 og har hatt det sånn ei stund allerede, ser liksom ikkje for meg at det blir bedre før ungen er ute.

Er litt guffent, føler meg heilt "alien" nedentil...

Skrevet

Så utrolig sært... Satt også her og skulle lage et innlegg om dette:) Men jeg lurer på en ting; hos meg klør det litt.. Den ene siden har hovnet opp og klør, og føler det er et eksem eller noe. Og da blir jeg så redd for at det kan være noen infeksjon eller noe. Har passert termin nå, og slimproppen har drevet og gått sånn litt etter litt her. Så nå er jeg redd for at det kan være farlig? Men er så utrolig pingle når det gjelder å ringe til sykehuset og sånn.. Hva tror dere? Bør jeg få sjekket det, eller er det bare hysteri?

Skrevet

Viss det klør han det vere sopp. Kjøp ein tube Canesten (reseptfritt på apoteket - heilt trygt å bruke i svangerskapet) og prøv om det blir bedre då. Og unngå såpe når du vaskar deg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...