Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos min akupunktør og homeopat i går og om 2 1/2 uke får jeg noe som gjør at jeg skal komme meg etter ks.

 

Svigerinna mi som skal føde normalt har fått før og skal få også denne gangen midler som gjør at riene blir tettre og jevnere og for å komme seg etter fødsel.

 

Jeg har forøverig fått akupunktur 1g i mnd siden begynnelsen av 2 trimester for da begynnte jeg og kjenne det i bekkenet, jeg har med det unngått bekkenløsning. Og behandlingen virker for samme dag og dagen etter blir jeg værre for så å bli bra i bekkenet.

 

Bare ett tips om at det finnes hjelp.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...